Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Her er ungene liiiivredde blitt. På skolen snakkes det om klovner som stikker folk i magen med kniv osv. Begge gråt før de skulle legge seg og tenkte bare på klovner og blod og gørr... Er ennå ingen som er sett i nabolaget, men alle snakker om det på skolen. Hva er poenget? Skremme småbarn? Anonymous poster hash: 317c6...f7c
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 «Killer clowns» De er ute etter å skremme folk. En forferdelig trend Anonymous poster hash: ff89a...b7f
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Her også er barna livredde og største ønsket ikke gå Halloween iår sa han. De var også redd for å sykle til skolen:( Anonymous poster hash: 8a109...495
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Sønnen min oppdaget to stk på skolen sin. De er også observert på en annen skole i byen her. Det snakkes om blandt store og små, og datteren min sovnet på fanget mitt nå kl 23.30! Anonymous poster hash: 84fe8...772
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Sønnen min oppdaget to stk på skolen sin. De er også observert på en annen skole i byen her. Det snakkes om blandt store og små, og datteren min sovnet på fanget mitt nå kl 23.30! Anonymous poster hash: 84fe8...772 Hvor? Hørte noen løse rykter om klovner på skolen her hvor vi bor også. Skikkelig ekkelt!! Anonymous poster hash: 99c76...e6d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 Hvor? Hørte noen løse rykter om klovner på skolen her hvor vi bor også. Skikkelig ekkelt!! Anonymous poster hash: 99c76...e6d Drammen ... Anonymous poster hash: 84fe8...772
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 Drammen ... Anonymous poster hash: 84fe8...772 Ok, ikke samme skole da Anonymous poster hash: 99c76...e6d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #8 Skrevet 13. oktober 2016 Drammen ... Anonymous poster hash: 84fe8...772 Men selv om de er skumle, og jeg sikkert hadde Får hjerte i halsen om jeg hadde støtt på en, så er de jo ikke farlige. Tror nok det er VELDIG liten sannsynlighet for at en av disse klovnene faktisk hadde gjort oss noe... Men fyyy så skumle de er uansett 😲 Anonymous poster hash: 84fe8...772
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #9 Skrevet 14. oktober 2016 Tenker som så at det er en fobi de spiller på... Jeg har vel noe man kan kalle "Araknofobia",- edderkoppskrekk, i mer eller mindre grad, avhengig av hvor "Brått" på meg edderkoppen kommer. I frykt for eget liv å helse er det drepe eller bli drept... Om en slik klovn hadde skremt meg,- eller en med skikkelig klovnefobi, da vil jeg tro den "angrepne" vil kjempe for livet,- uansett hva formålet til klovnen er, og frykt gir uante krefter!!!... Og da mener jeg seriøst at det ikke bør bli straffeforfølgelse av den som ble skremt..... Vil tro det blir slutt på "Killer Clowns" om et par- tre stykker blir drept/hardt skadd av ofrene sine i ren frykt........ Jeg tuller ikke en gang,- jeg vet hva slags "refleks" som ligger bak når man blir så livredd! Flukt er ikke alltid det "fornuftige" om man blir overrasket på rett sted,- for å si det sånn! Jeg tror faktisk disse klovnene leker med eget liv på sikt.................Og det er vel ofte ungdommer som skal "ha det litt gøy"........... Anonymous poster hash: f8b59...5dc
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #10 Skrevet 14. oktober 2016 Datteren min snakket om det samme i går, vi bor i Hønefoss. Det er ikke rapportert om noen klovner her, så det er snakk om at barna hauser hverandre opp på skolene fordi de synes det er spennende! Så er må man heller roe ned barna. Det er ikke noen Killer Clowns i Norge, bare noen idioter som vil skremme andre! Anonymous poster hash: eb579...426
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #11 Skrevet 14. oktober 2016 Umodne, slemme drittunger kler seg ut som killer clowns. Hadde tenåringen her i huset gjort noe sånt hadde det blitt månelyst. Anonymous poster hash: 167b3...8eb
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #12 Skrevet 14. oktober 2016 Datteren min snakket om det samme i går, vi bor i Hønefoss. Det er ikke rapportert om noen klovner her, så det er snakk om at barna hauser hverandre opp på skolene fordi de synes det er spennende! Så er må man heller roe ned barna. Det er ikke noen Killer Clowns i Norge, bare noen idioter som vil skremme andre! Anonymous poster hash: eb579...426 Det står faktisk i klokal-avisen at de har kommet til noen vår. Det er ganske mange aviser som skriver det samme. Ett sted fikk en kvinne skrapet taket på bilen sin med kniv Ett annet sted løp en klovn etter en skolegutt med sag. Gutten falt flere ganger mens han løp. Så jo, de er her også nå. Killer-clowns opererer på akkurat samme måte i USA. Ingen hr blitt fysisk skadet eller drept. Det er bre duster som ønsker å skremme der også... Anonymous poster hash: 84fe8...772
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #13 Skrevet 14. oktober 2016 Hadde noen av mine barn oppført seg slik, eller visst om noen som gjorde det uten å melde fra, ville de ikke sluppet ut hjemmefra for annet enn å gå på skolen frem til jul. Dette er en form for terror. Mulig "uskyldig" og ufarlig, men når barn som ikke en gang har sett klovnene ikke tør verken å sove eller gå ut på kvelden er det alvorlig. Anonymous poster hash: 03d85...713
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #14 Skrevet 14. oktober 2016 Helt sykt. Mannen luftet hundene i går. To store hunder. Hundene sto og luktet på noe i noen busker så kommer en klovn mot han. Klovnen ser ikke hundene. De prøver å skremme mannen, i stede hopper begge hundene frem fra buskene og mann og hund løper etter klovnen. Skal si han løp, til han ramla... Mannen skjelte han ut, inni drakta var en pissredd ungdom. Lengre borti gata sto kompisene hans og holdt på å daue av latter. Herregud, hadde han vært nærmere før mannen så han kunne hundene flydd rett på han. Anonymous poster hash: 9f1ed...3ba
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #15 Skrevet 14. oktober 2016 Her er det også det store temaet. Barna vet at det bare er skremmende og ikke noen som er ute etter å drepe, men likevel. Hvem vil bli ordentlig skremt "bare for moro"?! Ingen her i huset, inkl meg. Ene barnet har begynt på en ny aktivitet som hun må komme seg til og fra selv. Hun har nå blitt redd for det. Noe jeg har full forståelse for. Det har enda ikke vært noen episoder her og vi bor i et relativt lite boligfelt i en kommune med spredt bebyggelse, men selvsagt kan idiotiske klovner komme hit også. Spesielt siden barna må gå gjennom både en vgs og skog for å komme til skolen. Argh!! Anonymous poster hash: f8304...806
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #16 Skrevet 14. oktober 2016 Jeg er så lei av å snakke om disse klovene. Det går ikke ett kvarter uten at minsta snakker om de og hun er livredd. Hun er skikkelig sint på meg for at jeg ikke er redd de. De snakker sp mye på skolen om disse at jeg ikke kan prøve å holde henne unna disse engang. Nå har det vært flere klovner i byen her, så jeg kan jo ikke garantere henne at hun ikke møter noen. Det har vært noen ikke langt unna oss og i går var det to klovner på skolen på andre siden av byen. Anonymous poster hash: 1e149...6f6
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #17 Skrevet 14. oktober 2016 Å jeg blir så forbannet. Kan ikke forstå at folk synes det er morsomt å skremme andre sånn. Spesielt ikke barn! Mine barn er så små at det ikke er aktuelt uansett, men tror jeg ville tatt ekstra forhåndsregler før Halloween... Anonymous poster hash: 21ce6...e8f
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #18 Skrevet 14. oktober 2016 Svensk politi: Én knivstukket av person i klovnemaske Det var torsdag kveld at en 19 år gammel mann ble knivstukket i skulderen i sentrum av den svenske byen Varberg. Ifølge politiet hadde den mistenkte gjerningspersonen på seg klovnemaske. Ingen er pågrepet for knivangrepet. Det melder Aftonbladet. Anonymous poster hash: 84fe8...772
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #19 Skrevet 14. oktober 2016 Men dette er vel ikke noe verre enn de Skrik-maskene etter filmen ? Dette var i min ungdom ihvertfall, og det å ha på en sånn maske og banke på et vindu eller komme listende innpå noen bakfra var kjempestas. Anonymous poster hash: 2a2ba...ae5
smurfis Skrevet 14. oktober 2016 #20 Skrevet 14. oktober 2016 Men dette er vel ikke noe verre enn de Skrik-maskene etter filmen ? Dette var i min ungdom ihvertfall, og det å ha på en sånn maske og banke på et vindu eller komme listende innpå noen bakfra var kjempestas. Anonymous poster hash: 2a2ba...ae5 Datteren min på 9 og sønnen min på 7 hadde blitt like redd for en "skrik" maske. Tro meg! Det er en veldig annerledes opplevelse for barn enn for ungdommer..
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #21 Skrevet 14. oktober 2016 Men dette er vel ikke noe verre enn de Skrik-maskene etter filmen ? Dette var i min ungdom ihvertfall, og det å ha på en sånn maske og banke på et vindu eller komme listende innpå noen bakfra var kjempestas. Anonymous poster hash: 2a2ba...ae5 Stas for de som ble skremt også? Anonymous poster hash: 8a109...495
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #22 Skrevet 14. oktober 2016 Stas for de som ble skremt også? Anonymous poster hash: 8a109...495 Nei. Og jeg hatet det. Men poenget mitt er at det ikke er klovnemaskene som er problemet, men masker generelt og behovet noen har for å skremme andre. Anonymous poster hash: 2a2ba...ae5
smurfis Skrevet 14. oktober 2016 #23 Skrevet 14. oktober 2016 Nei. Og jeg hatet det. Men poenget mitt er at det ikke er klovnemaskene som er problemet, men masker generelt og behovet noen har for å skremme andre. Anonymous poster hash: 2a2ba...ae5 Men akkurat nå er det jo klovner som er problemet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå