Gå til innhold

😱😆😱Lekebutikken har skikkelig ekle klovnemasker.


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Syns ikke det er noe de burde ha i sortimentet i disse klovnetider....

 

Hva tenker dere andre om dette?

 

Anonymous poster hash: feae2...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min sønn på 12 vil være killer clovn på Halloweenfesren.

De har masker på teknikmagasinet.

 

Anonymous poster hash: 25b9b...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at man ikke skal farliggjøre noe som i utgangspunktet er uskyldig og moro til tross for at noen "misbruker" det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk forbi teknikkmagasinet i sted,de hadde en helfigur klovn som utstilling med lenker og alt på. Veldig upassende syns jeg da de har masse annet å velge i.

 

Anonymous poster hash: bb9ab...c38

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn på 12 vil være killer clovn på Halloweenfesren.

De har masker på teknikmagasinet.

 

Anonymous poster hash: 25b9b...090

Får han lov til det?!

 

 

Anonymous poster hash: 20f9c...569

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jøss!

Så dette er helt ok?

 

Og deres unger får lov til å gå rundt som Killerklovner??

Det hadde ikke mine 🙈

 

Anonymous poster hash: feae2...0c8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så på Agderposten i dag at en lokal lekebutikkkjede , fjerner klovnemaskene fra sitt sortiment

Men da må de jo fjerne andre skumle masker også ? 

 

Anonymous poster hash: 25b9b...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men da må de jo fjerne andre skumle masker også ?

 

Anonymous poster hash: 25b9b...090

Nå er det jo dette klovnehysteriet som er i fokus , ikke hekser,vampyrer og spøkelser.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min sønn på 12 vil være killer clovn på Halloweenfesren.

De har masker på teknikmagasinet.

 

Anonymous poster hash: 25b9b...090

Jeg ville ikke latt barna mine kle seg ut som killer clowns på halloween, av flere grunner.

 

For det første har mange av de mindre barna fått med seg fenomenet og er veldig redde. Da kan det være veldig skremmende og ødelegge hele opplevelsen for dem. Det er lov å ta hensyn til andre.

 

For det andre så kan det også bli ubehagelig for barnet som har kledd seg ut som klovn, de kan bli skjelt ut /få tilsnakk fra foreldre som mener det er et upassende kostyme, de kan oppleve å bli avvist i døra når de går trick or treat (jeg kommer ikke til å åpne døra for klovner).

 

I tillegg ville jeg vært bekymret for at noen eldre ungdommer er ute på "klovnejakt" den kvelden, lignende den episoden med at noen 14-åringer ble truet med våpen og jaget vekk av en gjeng som hadde fått med seg at de skulle gjøre et klovneprank. Det er mange som blir redde, men det er også noen som bruker det som en unnskyldning for å få utløp for aggresjon og aktivt oppsøker klovnene for å "sette dem på plass".

 

Anonymous poster hash: 8522d...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg ville ikke latt barna mine kle seg ut som killer clowns på halloween, av flere grunner.

 

For det første har mange av de mindre barna fått med seg fenomenet og er veldig redde. Da kan det være veldig skremmende og ødelegge hele opplevelsen for dem. Det er lov å ta hensyn til andre.

 

For det andre så kan det også bli ubehagelig for barnet som har kledd seg ut som klovn, de kan bli skjelt ut /få tilsnakk fra foreldre som mener det er et upassende kostyme, de kan oppleve å bli avvist i døra når de går trick or treat (jeg kommer ikke til å åpne døra for klovner).

 

I tillegg ville jeg vært bekymret for at noen eldre ungdommer er ute på "klovnejakt" den kvelden, lignende den episoden med at noen 14-åringer ble truet med våpen og jaget vekk av en gjeng som hadde fått med seg at de skulle gjøre et klovneprank. Det er mange som blir redde, men det er også noen som bruker det som en unnskyldning for å få utløp for aggresjon og aktivt oppsøker klovnene for å "sette dem på plass".

 

Anonymous poster hash: 8522d...a14

 

Det er Halloweenfest på skolen, for 6 og 7 trinn.  

 

Anonymous poster hash: 25b9b...090

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...