Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Hei. Ungene i huset har veldig lyst på kanin. Men jeg er så usikker, vi bor i rekkeleilighet, vi bor i første etasje, så har vi en familie over oss. Vi har en liten hage med plass til hagegruppe og litt boltreplass for ungene. Det er ikke plen i Hagen, verken foran eller bak. Er det muligheter for oss å få kanin? Kan vi lage et stort bur til den i Hagen med tak over? Er den inne om vinteren? Vet egentlig veldig lite om kaniner, og må jo selvsagt lese oss opp mye før det blir eventuelt. Tenkte bare å høre her om det i det hele tatt er mulig når vi ikke har noen plen den kan være på. Er det best å ha to kaniner? En blir vel veldig ensomt... Anonymous poster hash: 58202...988
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Les Den store kaninboken på nett Anonymous poster hash: af94f...1ec
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Hei. Ungene i huset har veldig lyst på kanin. Men jeg er så usikker, vi bor i rekkeleilighet, vi bor i første etasje, så har vi en familie over oss. Vi har en liten hage med plass til hagegruppe og litt boltreplass for ungene. Det er ikke plen i Hagen, verken foran eller bak. Er det muligheter for oss å få kanin? Kan vi lage et stort bur til den i Hagen med tak over? Er den inne om vinteren? Vet egentlig veldig lite om kaniner, og må jo selvsagt lese oss opp mye før det blir eventuelt. Tenkte bare å høre her om det i det hele tatt er mulig når vi ikke har noen plen den kan være på. Er det best å ha to kaniner? En blir vel veldig ensomt... Anonymous poster hash: 58202...988 Vi har nettopp fått kanin. Vi har vår inne. Du kan ha de ute, men det er nok for sent for det i år. Ungene storkoser seg, og vurderer å få en til nå. Anonymous poster hash: 56849...290
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Kaninen trenger mye plass og mye trim, og de bør helst være 2. Vi har akkurat fått nå i høst. Leste en del på forhånd, men etter at vi fikk de har virkelig fått øynene opp for hvor mye stell og oppmerksomhet de faktisk trenger. Og det er ganske så mye! ( Syns jeg som ikke er vant med dyr) Våre bor ute i hagestuen, du har et relativt stort utebur med isolert soverom, 3 etasjer. Der kan de bo hele vinteren. Buret er ikke stort nok, så de bør egentlig ut av buret flere timer daglig (2-4 timer har jeg lest) Så de får komme ut av buret å hoppe rundt i hagestuen. Men der må de ha tilsyn, så kan ikke la de være der flere timer hver dag. Jeg syns aldri jeg får nok tid til de og går med konstant dårlig samvittighet. Kommer også litt an på alder på barna. Våre er 8 og 11. De var veldig klar over at de selv måtte ta jobben og ha hovedansvar før vi skaffet oss kaninene. Men de er barn, og kan selvsagt ikke ha ansvar alene. 11-åringen er superflink til å lufte de etter skolen, men det blir mye gris når de holder på alene. Så mye faller på meg. Særlig hun på 8 mistet fort interessen. Hun vil bare kose. Men vi elsker de små nøstene våre og ville i grunnen ikke vært de foruten. Kunne godt tenkt meg å ha de inne, men mannen er litt allergisk så det går ikke. Anonymous poster hash: 563eb...a61
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Før man skaffer seg dyr må man sette seg inn i alt som omhandler dyret man vurderer å skaffe seg Et dyr er ikke en leke man kan kaste når man er lei Anonymous poster hash: 3c73c...c10
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 Før man skaffer seg dyr må man sette seg inn i alt som omhandler dyret man vurderer å skaffe seg Et dyr er ikke en leke man kan kaste når man er lei Anonymous poster hash: 3c73c...c10 Det er vel akkurat dette HI har begynt å gjøre,hun Spør her om det i det hele tatt er verdt å vurdere før hun begynner å sette seg ordentlig inn i det. Anonymous poster hash: f1734...042
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 Følger denne tråden! Vi har lurt på å skaffe oss en gnager i et par år allerede, men bekymrer meg for lukt og mer ansvar 😣 Anonymous poster hash: d4952...609
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #8 Skrevet 13. oktober 2016 Før man skaffer seg dyr må man sette seg inn i alt som omhandler dyret man vurderer å skaffe seg Et dyr er ikke en leke man kan kaste når man er lei Anonymous poster hash: 3c73c...c10 Det er jo det jeg prøver å gjøre da. Er vel ingen som har sagt noe om at jeg tror et dyr er en leke. Da hadde jeg vel bare skaffet meg et uten å prøve å få info. Og nei, jeg skal ikke bare søke etter info her inne. Det var no bare nett isted jeg satt å tenkte på det og kastet ut et spørsmål her. Anonymous poster hash: 58202...988
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå