Gå til innhold

Hva syns dere om denne bilen?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du spør litt feil sted. Utenom fargen er det ingen her som kan noe om bil. Sorry. :P

Anonymous poster hash: c7095...0fd
Skrevet

Nei, fordi det er et merke jeg har liten og ingen kjenneskap til. Vi har toyota nå, og veldig fornøyd med den :)

Anonymous poster hash: 57dd0...0d3
Skrevet

Disel er noe de vil ha vekk fra veiene.

Ellers er bilen bra utrolig god kjøre komfor i amerikanske biler.

Lav km stand.

Anonymous poster hash: f4e98...f65

Skrevet

Du spør litt feil sted. Utenom fargen er det ingen her som kan noe om bil. Sorry. :P

JEG kan noe om bil.

Min mening: hvis du først skal gå utenfor A4-arket og velge Chevrolet, så burde du gå for noe som ikke er så kjedelig og traust. Ellers kan man jo like gjerne kjøpe en Toyota Yaris eller noe, der man vet hva man får.

Skrevet

Jeg aner ingenting om bil, men synes den så litt «rar» ut. Selvom det så klart ikke betyr noen ting.

Vi har akkurat bestilt oss ny nå (Toyota Rav 4 hybrid) og mannen gleder seg og snakker om det til stadighet. Jeg derimot bryr meg lite selvom det er jeg som skal ha den som «hovedbil». Har Toyota Auris Hybrid nå og kunne helt fint kjørt den videre.

Skrevet

Helt grei bruktbil ser det ut som. Jeg foretrekker også diesel, men ville sjekka om det er partikkelfilter på den. Dersom det er det og dere driver med en del småkjøring kan det fort bli dyre problemer. Jeg ville hatt bil med manuelt gir da, men der er jo folk forskjellig. Ellers er det vel ikke noe holus pokus med den bilen. Grei som transport hjemme og ok på grusveien opp til hytta :)

Skrevet

Det er en helt ok småbil. Ikke så veldig mye bagasjeplass, tror ikke det er plass til stor barnevogn for eksempel.

Man sitter ganske høyt og det er firehjulstrekk som i allfall er positivt for meg.

Du kan også sjekke ut Opel Mokka, den er bygd på samme karosseri.

Anonymous poster hash: b0d8a...bcb

Skrevet

Søt, liten bil. Ville nok ikke kjøpt dette merket selv, og ville nok heller kjøpt en liten Nissan eller Toyota hvis jeg skulle hatt en sånn småbil.

Anonymous poster hash: 0803d...aa1

Skrevet

Det er en helt ok småbil. Ikke så veldig mye bagasjeplass, tror ikke det er plass til stor barnevogn for eksempel.

Man sitter ganske høyt og det er firehjulstrekk som i allfall er positivt for meg.

Du kan også sjekke ut Opel Mokka, den er bygd på samme karosseri.

Anonymous poster hash: b0d8a...bcb

Psssst! Det er ikke firehjulsdrift, men forhjulsdrift. Altså ingen fremkommelighet å skryte av! Ikke en bil jeg hadde kjøpt. Chevrolet er ikke Chevrolet som man tenker fra gamle dager. Dette her er noe japseræl som ikke kan sammenliknes med amerikansk Chevrolet. Det var Daewoo som produserte disse småe "Chevroletene" før. Jeg liker ikke slike biler, så er vel feil person å spørre. Men se etter noe med litt mer kvalitet. Jeg personlig liker Volvo og kjører nå en 2010 modell xc90. En bil som oser kvalitet og har meget god kjørekomfort og plass. Selvfølgelig ikke til å sammenlikne med en småbil som du la ut link til...

Anonymous poster hash: 78bb3...1a3

Skrevet

JEG kan noe om bil.

:glare: ja vel, hva er en kardanger for noe da?

Skrevet

En kardanger????? 😂😂😂😂😂

Skrevet

En kardanger?????

Det er noe på bilen som heter det. Den som ikke vet hva det er kan heller ikke bil. Så jeg vet å alltid spørre folk som sier de kan bil om akkurat det. :P

Skrevet

Heter vel gjerne kardang...😂

Skrevet

Så rar du er som stiller spørsmålstegn om hun kan noe om bil. Hvorfor skulle hun ikke kunne det?

Anonymous poster hash: f281d...0ab

Skrevet

Snakk for deg selv!

Skrevet

Så morsom du er. Det var liksom meningen at hun skulle få bevise da.

Hun hadde jo aldri kunnet bevist det ovenfor deg likevel. Hun har like nye nettilgang som meg regner med så svaret kunne hun ha funnet der like mye som å kunne det selv.

Anonymous poster hash: 3c9c4...69f

Skrevet

Så rar du er som stiller spørsmålstegn om hun kan noe om bil. Hvorfor skulle hun ikke kunne det?

Det er ingen hemmelighet akkurat at det er mer en mannefolkgreie. Hvis jeg vil vite om bil spør jeg heller på et manneforum.

Skrevet

Så morsom du er. Det var liksom meningen at hun skulle få bevise da.  Anonymous poster hash: c7095...0fd

Selv om det kanskje er vanskelig for deg å forstå, så føler jeg altså ingen trang til å bevise noe som helst for deg.

Skrevet

Det er ingen hemmelighet akkurat at det er mer en mannefolkgreie. Hvis jeg vil vite om bil spør jeg heller på et manneforum.

Men nå er det jo ikke din tråd, og du som lurte, så da er det jo ikke noe problem.

Skrevet

Men nå er det jo ikke din tråd, og du som lurte, så da er det jo ikke noe problem.

Nei, men altså, det hadde jo vært lurt å stille spørsmålet et sted hvor folk faktisk kan svare på det det blir lurt på, ikke sant?

Skrevet

Nei, men altså, det hadde jo vært lurt å stille spørsmålet et sted hvor folk faktisk kan svare på det det blir lurt på, ikke sant?

Nei

Skrevet

Haha, du mener kanskje kardang? 😂

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...