Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg vurderer å flytte i fra barnefar å flytte til min hjemby som er ca 4 timer unna der vi bor nå. Ungen vår er 15 mnd. Jeg har i min hjemby mulighet å få fast jobb og kontrakt på dagen. Men hvordan går jeg frem? Jeg vet barnefar kan skape seg vanskelig, så mitt spørsmål er hvor skal jeg henvende meg ? Hvem skal jeg kontakte angående alt praktisk ? Kan barnefar nekte meg å flytte så langt? Jeg vil jo selvfølgelig samarbeide med barnefar og sørge for at han får samvær med ungen. Jeg kan si så mye som at barnefar er full i gjeld, alt hjemme står i mitt navn, jeg eier depositumet på huset vi leier, inkl. 90% av inventar i huset. Har bare ikke vært igjennom dette før. Anonymous poster hash: 21dd8...e17
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg vurderer å flytte i fra barnefar å flytte til min hjemby som er ca 4 timer unna der vi bor nå. Ungen vår er 15 mnd. Jeg har i min hjemby mulighet å få fast jobb og kontrakt på dagen. Men hvordan går jeg frem? Jeg vet barnefar kan skape seg vanskelig, så mitt spørsmål er hvor skal jeg henvende meg ? Hvem skal jeg kontakte angående alt praktisk ? Kan barnefar nekte meg å flytte så langt? Jeg vil jo selvfølgelig samarbeide med barnefar og sørge for at han får samvær med ungen. Jeg kan si så mye som at barnefar er full i gjeld, alt hjemme står i mitt navn, jeg eier depositumet på huset vi leier, inkl. 90% av inventar i huset. Har bare ikke vært igjennom dette før. Anonymous poster hash: 21dd8...e17 Du må bestille mekling-familevernkontoret. Vet ikke om det er regler på om barnefar kan nekte at barnet flytter til en annen kommune/fylke. Mener barnefar måtte underskrive skjema i 09 når jeg flyttet ca 5 timer unna. Er nå midt i samlivskrise for andre gang og håper jeg slipper dette.... Anonymous poster hash: e8745...4e7
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Ingen som har vært i samme situasjon? Anonymous poster hash: 21dd8...e17
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Du fikk masse innspill på den forrige tråden din.. Anonymous poster hash: 4bf0d...973
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Dere må på mekling først, så må han signere flyttemelding for barnet for å godkjenne at du flytter med barnet. Om han setter seg på bakbeina så kan du risikere å ikke få flyttet Anonymous poster hash: fc4d5...f69
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå