Gå til innhold

Klassen til barnet mitt skal ha skogsvandring på Halloween.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med foreldre å barn.Jeg liker ikke sånne ting.Er det noen som har noen erfaringer med turer som foreldrekontakter har satt i gang?

Anonymous poster hash: c9606...aaf
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det ikke du liker? Er det fordi du er imot Halloween?

Skrevet

Herregud. Noen ganger må man gjøre ting man ikke liker.

Anonymous poster hash: 56847...cce

Skrevet

Du liker ikke å gå i skogen?

Anonymous poster hash: 60082...17c
Skrevet

Det hadde klassen til min datter en gang. Var gøy for ungene. Fløy rundt med lommelykter og lyste etter poster med reflekser på. Litt slitsomt for de voksne men hyggelig for ungene. Kle deg godt og ha gode sko. Og en positiv innstilling ;)

Anonymous poster hash: bd3af...3c0

Skrevet

Du må jo ikke delta.

Anonymous poster hash: 1bcb8...137

Skrevet

Det er ikke obigatorisk. Dere trenger ikke delta.

Liker ikke slikt vi heller. Her vil ungene gå på dørene til andre og en av oss voksne står hjemme for å dele ut til de som kommer til oss.

Anonymous poster hash: 505b4...a3f
Skrevet

Synes det hørs kjipt ut å ha skogtur akkurat denne ene kvelden hvor alle andre kler seg ut, har fest og går på dørene

Anonymous poster hash: 074e4...695

Skrevet

Synes det hørs kjipt ut å ha skogtur akkurat denne ene kvelden hvor alle andre kler seg ut, har fest og går på dørene

Enig, 

Anonymous poster hash: 505b4...a3f

Skrevet

Enig..

Kan jo være de kan kle seg ut først, og så kan de feks gå pp dører etterpå på veien hjem?

Anonymous poster hash: baa1a...15f

Skrevet

Enig..

Kan jo være de kan kle seg ut først, og så kan de feks gå pp dører etterpå på veien hjem?Anonymous poster hash: baa1a...15f

Er dette noe alle i klassen blir med på, eller bare de 2-3 hvor foreldrene er imot Halloween? Blir stusselig å gå alene om alle andre har andre planer

Skrevet

Det er 2016 nå og Halloween er her for å bli. Du kan stritte i mot og være i mot det, men hvorfor ikke bare bli med på morroa? Halloween er faktisk både gøy og sosialt, og barna digger det! Er ikke det det viktigste? Høres ho kjempegøy ut med skogsvandring! Er ikke det noe for deg så sender du barna med noen andre 😊🎃 Er ikke mer komplisert enn det 😊

Anonymous poster hash: 50579...868

Gjest Antarctica
Skrevet

Syns det hørtes fantastisk ut! Mye morsommere å tenne bål, fortelle spøkelsesfortellinger og leke mørkegjemsel og skikkelig skumlekose seg i skogen, enn å kle seg i plastkostymer og samle inn plastgodteri i en plastbøtte. Skulle ønske det var klassen til en av mine... Jeg hater nesten alt av foreldrestyrt moro, men dette hadde jeg blitt med på.

Skrevet

Syns det hørtes fantastisk ut! Mye morsommere å tenne bål, fortelle spøkelsesfortellinger og leke mørkegjemsel og skikkelig skumlekose seg i skogen, enn å kle seg i plastkostymer og samle inn plastgodteri i en plastbøtte. Skulle ønske det var klassen til en av mine... Jeg hater nesten alt av foreldrestyrt moro, men dette hadde jeg blitt med på.

For mine barn hadde det vært nedtur. Fantastisk morsomt alle andre dager, men de har allerede planlagt kostymer, skal på HalloVenn med masse venner ( noen går ikke i klassen) og skal gå på dørene etterpå. Men eldste går i 5 klasse, kanskje mindre stas ned halloween in1 klasse

Hva er stemningen i klassen,hi?

Skrevet

Halloween feiring er veldig ulik på ulike steder.

Dette er jo et fint alternativ for de som bor steder der knask og knep ikke er så aktuelt.

Anonymous poster hash: 476d2...be6

Gjest Antarctica
Skrevet

For mine barn hadde det vært nedtur. Fantastisk morsomt alle andre dager, men de har allerede planlagt kostymer, skal på HalloVenn med masse venner ( noen går ikke i klassen) og skal gå på dørene etterpå. Men eldste går i 5 klasse, kanskje mindre stas ned halloween in1 klasse

Hva er stemningen i klassen,hi?

Vi måtte nok ha tatt med godteri ut på turen også...

Skrevet

Det høres litt kjipt ut, men det du kan gjøre er å gjøre klar en skikkelig belønning til deg selv etter at spetakkelet er overstått:

Varmt bad, ansiktsmaske og viiiiiin 😊😊😊

Skrevet

Kan du ikke kle deg ut i noe skummelt og hoppe frem fra et tre eller noe sånt, da? Så blir det litt halloween likevel!

Skrevet

Kan du ikke kle deg ut i noe skummelt og hoppe frem fra et tre eller noe sånt, da? Så blir det litt halloween likevel!

God ide! Klovn for eksempel 😂😂

Anonymous poster hash: b06be...8e1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...