Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Eller, kan vel ikke kalles nyfødt lenger siden hun er 3 uker i dag. Her sover hun stort sett hele dagen, får mat ca hver 3.time, får flaske. Så kommer kvelden, mer våken da og kan styre litt, legger seg mellom kl 24 og 02, i natt var det kl 24 og sov til 02 for mat og holdt leven til 03 for så å spise litt til og sov til 06. Da sovna vi på sofaen med hun oppå meg. Klokka ringer 0730 og jeg må vekke de to andre for å få de avgårde til skolen. Prøver å få sovet når hun sover på formiddagen ig nå sitter jeg her og har ikke fått pusset tenna enda..hehe.. Går det egentlig an å prøve å holde hun litt mer våken på dagtid når de er så små eller skal vi bare la hun styre alt selv? Sover igjen nå da etter hun fikk mat kl 12. Hvordan er dagene deres? Skulle bare ønske jeg ikke var så trøtt, takler lite søvn dårlig og kan sitte på natta og tenke "hva har vi gjort?" "Hvorfor"..osv..men så er hun helt nydelig da☺ Anonymous poster hash: 6c68e...d92
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Har en som blir 4 uker på fredag. Dagen består av soving,spising og bleieskift 😜 0 problem med å sove på formiddagen, ettermiddag å kveld, da sovner han etter pupp eller flaske. Men på natta har han funnet ut at det er gøy å være våken 😜 natt til mandag var han våken fra kl 2 til kl 6....har vært litt bedre de siste nettene 😉 å på natta skal han bare sove oppå meg eller pappaen, ellers på dagen sover han fint alene i senga/vugga. Anonymous poster hash: ecbc0...55e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Hvorfor kan de ikke skjønne at det er natta de sover og så kan de være mer våken på dagen???hehe..vet det er sånn med disse småttisene altså. Holdt ut så lenge på natta ja, det har heldig is ikke hun her gjort. Hva gjør du da for å ikke "klikke", bli frustrert? Jeg prøver å tenke at dette går bra, det er for en periode osv...men når hun da sover godt i fanget/på brystet etter flaska og man prøver å legge hun i senga for så da å bli lys våken..frustrerende! Har ikke lyst til å la hun venne seg til å sove oppå meg om natten heller, da sover jeg dårlig ihvertfall. Hi Anonymous poster hash: 6c68e...d92
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Helt likt som her. Sovner m puppen stort sett til hvert måltid på dagtid, som er ca hver 3.time. Sover da gjerne til neste måltid. Sover så stille og uhørlig at jeg må sjekke pusten.... På natta derimot; bruker minst en time på å sovne etter mat (som da gjerne er hver andre time 😜) grynter og snøfter og kaver. I tillegg begynt å bæsje seg helt ut hver natt... Så døgnet er hent snudd. Satser på det går seg til. 3 uker baby forresten. Litt godt at d ikke bare er her, noe med felles skjebne... ☺️ Anonymous poster hash: 6c5a7...7f1
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Hehe..godt det er flere ja😁 har og lurt på det der, om natta er det så mange lyder og kaving på hun, og på formiddagen når jeg skal prøve å sove samtidig, jeg klarer ikke å sovne ved sånne lyder. Men nå og videre på ettermiddagen så er det ikke en eneste lyd! Håper og regner med at det blir bedre etterhvert. Storesøstrene sov ihvertfall hele natta uten mat når de var 2 mnd, så håper hun her gjør det og😀 Hi Anonymous poster hash: 6c68e...d92
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #6 Skrevet 13. oktober 2016 Hvorfor kan de ikke skjønne at det er natta de sover og så kan de være mer våken på dagen???hehe..vet det er sånn med disse småttisene altså. Holdt ut så lenge på natta ja, det har heldig is ikke hun her gjort. Hva gjør du da for å ikke "klikke", bli frustrert? Jeg prøver å tenke at dette går bra, det er for en periode osv...men når hun da sover godt i fanget/på brystet etter flaska og man prøver å legge hun i senga for så da å bli lys våken..frustrerende! Har ikke lyst til å la hun venne seg til å sove oppå meg om natten heller, da sover jeg dårlig ihvertfall. Hi Anonymous poster hash: 6c68e...d92 Helt likt, han sovner med brystet å lys våken når jeg prøver å legge han i senga, jeg sover heller ikke godt når han sover oppå meg. Endte med at pappaen tog over så jeg fekk sove litt, veldig gode på teamwork heldigvis 😊 Anonymous poster hash: ecbc0...55e
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 Bra med teamwork, heldig der☺ her sover mannen for han skal jo på jobb, han kjører mye i jobben og skjønner at han må ha søvn, men skulle ønske han tok litt og... Hi Anonymous poster hash: 6c68e...d92
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå