Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #1 Skrevet 13. oktober 2016 Rannveig Heitmann, hva er det hun gjør med munnen på alle bilder? Har hun slik munn eller "former" hun den sånn? Ser jo ikke riktig klok ut. Ref siste Instagram bildet. Anonymous poster hash: daa1c...48d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #2 Skrevet 13. oktober 2016 Kombo av filler og at hun tror duckface er pent. Noe det virkelig ikke er. Anonymous poster hash: 8ace5...907
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Kombo av filler og at hun tror duckface er pent. Noe det virkelig ikke er. Anonymous poster hash: 8ace5...907 Hun tror ikke det, hun synes det. Hun setter trutmunn fordi hun synes bildene av hennes blir fine sånn, at du og jeg ikke er enig driter hun i 😉 Anonymous poster hash: bf3b1...a1a
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 Hun tror ikke det, hun synes det. Hun setter trutmunn fordi hun synes bildene av hennes blir fine sånn, at du og jeg ikke er enig driter hun i 😉 Anonymous poster hash: bf3b1...a1a 🙊🙊 Anonymous poster hash: 8ace5...907
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #5 Skrevet 13. oktober 2016 Noen liker det. En av mødrene i klassen til jr gjør det samme på ALLE bilder. Jeg synes det ser utrolig dumt ut, men så lenge hun (og rannveig) liker det så er det ok. Synes forøvrig at Rannveig H har blitt ei grepa dame. Jeg begynte å lese bloggen fordi jeg var målløs over både bilder og tekst - og fant det underholdende, men nå er jeg faktisk imponert over hva hun får til. Anonymous poster hash: 91bb3...044
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå