Gå til innhold

Din beste kunnskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har du noe spesielt som du kan briljere med og som du er stolt over at du kan når du er sammen med andre? Noe som gjør deg interessant og at du fremstår som intelligent 😉Del gjerne noe av denne kunnskapen rer 😄😄

Anonymous poster hash: af63b...914

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Unnskyld meg, men altså... "fremstår" som intelligent? Aner ikke hva jeg fremstår som, men intelligent er noe jeg ER.

Anonymous poster hash: 8deb5...a5a

Skrevet

Hahaha! Ble du fornærmet? Du skjønner vel hva jeg mener 😉Du ER jo intelligent 😉😂

Skrevet

Fornærmet? Nei, jeg bare ser ikke poenget. Hvis jeg "lærer" deg f eks at en sjimpanse er ti ganger så sterk som en voksen mann, og du gjentar utsagnet i dannet selskap, vil du da fremstå som intelligent?

Selv gambler jeg på at jeg fremstår som jeg er, nemlig mer enn nok intelligent, bare ved å være meg selv. Og om folk fortsatt syns jeg er idiot, så kan ikke all verdens trivia endre på det...

Anonymous poster hash: 8deb5...a5a

Skrevet

Nei, faktisk ingenting spesielt. Men jeg er en ræser på allmennkunnskap, (spesielt etymologi og geografi), så jeg briljerer på quiz-kvelder i det minste.

Skrevet

Wow!Da tror jeg nok du blir sett på som veldig intelligent, Chupa Chups😉Det må Være kult å kunne briljere i quizspill! Føler jeg må lese meg opp på ett eller annet.. Jeg ligger midt på treet omtrent i alt... Hadde Vært gøy å Være FLINK i ett eller annet... HI

Skrevet

Jeg er sosialt intelligent. Briljerer ikke med det, men er intens tilstede i samvær med andre.

Jeg er en av Norges beste utøvere på et instrument. Føler ikke at jeg briljerer med det akkurat, men det er nå en del av meg når jeg er sammen med andre mennesker også

Anonymous poster hash: a9496...035
Skrevet

Så bra! Og sæ gøy å kunne godt et instrument!! Jeg øver meg hele tiden på å Være intenst til stede. Men selv om jeg prøver, få blir jeg veldig fort distrahert.. Jeg har liksom øreringer i alle retninger.. 😬I tillegg glemmer jeg fort ring som har blitt sagt. Og jeg glemmer Hva som har blitt sagt av hvem.. Blir nok sett på som ganske dystre, dessverre 😯HI

Skrevet

Arg!! Autokorrerkur!! Ikke øreringer, men ører! Ikke dystre, men distre! HI 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...