Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Noen som vet hvordan Nøstebarnulla til barn er i størrelsen? Anonymous poster hash: b97be...899
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Du bør kjøpe det en del større, kanskje så mye som to størrelser til barn over 1 år. Kroppsvarmen/bruk krymper gjerne klærne en god del så de blir mindre etter noen måneder... Men - super ull. Anonymous poster hash: 2820b...cfa
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #3 Skrevet 13. oktober 2016 Min opplevelse er at de er gode og romslige i str. Hvertfall dresser og bukser. Bodyene blir litt anderledes fordi de gjerne sitter godt på kroppen. Anonymous poster hash: 145ea...c3d
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #4 Skrevet 13. oktober 2016 De er store i størrelsen men alt jeg har kjøpt har konsekvent krympa - selv om jeg følger vaskeanvisningen.. Anonymous poster hash: b4815...803
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå