Gå til innhold

En mann som absolutt ikke vil bli pappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har en mann som absolutt ikke ville bli pappa? Hvordan gikk det når babyen kom? Hvor gamle var dere?

Anonymous poster hash: bf3ed...4f7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi var 27 og 33, da babyen kom. Han ville gjerne ha en til, så nå har vi 2 stk, selv om han aldri skulle ha barn :P Han er en veldig god far, selv om han innimellom "glemmer" litt at han er det.

Anonymous poster hash: 800f3...f09
Skrevet

Jeg ble uplanlagt gravid, og han var helt uforberedt. Han var deprimert og uengasjert hele svangerskapet. Da babyen kom ble han veldig glad og engasjert, men dessverre hadde holdningen hans i svangerskapet ødelagt mine følelser. Vi var 20 og 26.

Anonymous poster hash: 3da08...563
Skrevet

Min mann var ikke interessert i barn overhodet.. Og da eg ble gravid ganske tidlig i forholdet, sa han ærlig at han var ikke sikker på om han var der når barnet ble født.. For han ville ikke ha barn.. Det var noen veldig tunge mnd for meg, usikkerheten hele tiden. Selv om han var verdens snilleste hele veien, så gikk eg og var redd for at han sku gå fra meg i flere mnd.. Helt til han begynte å fortelle familie og venner om det, og finne leilighet sammen osv.. Han er i dag verdens beste pappa til gutten vår på 6. Og vi venter nå nr 2.. Han er fremdeles ikke veldig interessert i flere barn, så kjenner litt på den usikkerheten enda fra forrige gang .. Selv om han denne gangen har forsikret meg flere ganger om at han kommer absolutt ikke til å gå fra meg eller oss...

Anonymous poster hash: e1cf9...18e

Skrevet

Han sutret og kjeftet i flere måneder. Da jeg var 5mnd. på vei fikk jeg nok og ba ham om å flytte ut. Har ikke sett eller hørt fra ham siden.

Det er 7 år siden.

Anonymous poster hash: 7c775...f60

Skrevet

Han lovet at det skulle gå over før barnet ble født. Når barnet var 6 mnd fikk jeg nokk å flyttet fra han. Han er på besøk å har samvær ca 1 gang i mnd i ca 45 minutter. Han får ikke ha barnet alene enda men får gjerne bli lenger når han først kommer men det har han ikke tid til så da blir det sånn. Barnet viser 0 interesse for han. Har heller aldri sakt ordet pappa. Selv om.jeg bruker det ordet om faren å prater om han med barnet. Min stefar. Bror og kjæreste deler på pappa rollen her. Barnet elsker dem! Å de koser seg med å være litt "pappa" av og til.

Anonymous poster hash: f2bbe...e3d

Skrevet

Jeg ble uplanlagt gravid, og han var helt uforberedt. Han var deprimert og uengasjert hele svangerskapet. Da babyen kom ble han veldig glad og engasjert, men dessverre hadde holdningen hans i svangerskapet ødelagt mine følelser. Vi var 20 og 26.

Anonymous poster hash: 3da08...563

Samme her.

Anonymous poster hash: 1e702...964

Skrevet

Huff høres skikkelig trist å ikke være 2 om gleden ved å oppdage at man er gravid :(

Skrevet

Har to barn med to fedre. Første ville ikke, men har vært støttende hele veien. Andre ønsket seg et barn over alt på jord, men midt ute i svangerskapet. mistet han all interesse, begynte å kritisere alt jeg gjorde, og når barnet ble født viste han ingen interesse. I dag bor vi ikke sammen mer. Han har ikke samvær og ringer aldri.

Anonymous poster hash: 9e776...743
Skrevet

Samboern min skulle aldri bli pappa. Vi ble gravide og det var et kjipt svangerskap, og noen av de første månedene etter barnet komvar skikkelig heavy. Han jobbet med å innstille seg, og ble fordi han elsker meg, og nå er han helt gal etter jenta. men skal ALDRI ha flere barn.

Anonymous poster hash: 70b98...f05

Skrevet

Min mann ville aldri ha barn. Da jeg ble gravid ville han først at jeg skulle ta abort. Jeg var 21 og han var 23. Etter noen dager ombestemte han seg og ville gjerne ha barnet allikevel. Er en veldig god far og forguder barnet vårt, men han vil aldri ha flere. Det har vært tungt for meg, men jeg har valgt å bli. Føler ikke det er verdt å splitte opp familien fordi jeg kanskje kan få barn med en annen mann.

Anonymous poster hash: db9de...5c4
Skrevet

Min mann ville aldri ha barn. Da jeg ble gravid ville han først at jeg skulle ta abort. Jeg var 21 og han var 23. Etter noen dager ombestemte han seg og ville gjerne ha barnet allikevel. Er en veldig god far og forguder barnet vårt, men han vil aldri ha flere. Det har vært tungt for meg, men jeg har valgt å bli. Føler ikke det er verdt å splitte opp familien fordi jeg kanskje kan få barn med en annen mann.

Sitter i samme situasjon, har du tenkt på muligheten for å være fosterforeldre?

Skrevet

Sitter i samme situasjon, har du tenkt på muligheten for å være fosterforeldre?

Han vil ikke ha flere barn i det hele tatt, samme om det er biologisk eller fosterbarn, så flere barn i huset blir det nok ikke dessverre. Jeg vil gjerne ha flere barn, men har lært meg å leve med det :P Vi har det veldig fint som vi har det igrunn, men et barn til ville vært en bonus. Men hvem vet? Plutselig en dag sitter vi der med en baby til :P Vi er fremdeles under 30 så har god tid :P

Skrevet

Han vil ikke ha flere barn i det hele tatt, samme om det er biologisk eller fosterbarn, så flere barn i huset blir det nok ikke dessverre. Jeg vil gjerne ha flere barn, men har lært meg å leve med det :P Vi har det veldig fint som vi har det igrunn, men et barn til ville vært en bonus. Men hvem vet? Plutselig en dag sitter vi der med en baby til :P Vi er fremdeles under 30 så har god tid :P

Samme her. Har fortsatt en god 6 7 år på å kunne ombestemme seg;) men fint om det evt ikke blir for stort hopp. Uansett så innstiller jeg meg på at det forblir oss tre👌

Skrevet

Ja. Han brøt all kontakt fra testen var positiv . Vi var 18 og 26. Barnet er nå 11 år. Min mann som kom inn i bildet når barnet var 2 år er blitt pappa til barnet.

Anonymous poster hash: de1cf...15e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...