MammantilNurket Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 (endret) Vaskemaskinen takket for seg etter lang og tro tjeneste. Vurderer hybridmaskin. Flott eller flopp?? Erfaringer? Svar mottas med takk 😘 Endret 12. oktober 2016 av MammantilNurket
Gemini77 Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Flopp er min erfaring. Masse service, ikke vasket den bra og ikke tørket den bra. Til og med servicemannen sa at disse maskinen kun var for minimalt bruk.
Fandens Oldemor Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Ah, så det er det som er hybrid. Har aldri hørt noe positivt. En på Elkjøp sa motvillig at kombinert vask/tørk ikke har blitt bedre de siste årene da jeg selv var på jakt for et par uker siden.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Aldri hørt noe som helst positivt om vask/tørk-kombi. Kun dritt. Anonymous poster hash: b3b23...ffc
MammantilNurket Skrevet 12. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat det samme som jeg har hørt, altså 😂😂 Tusen takk for svar, damer 😘 Kan jeg spørre om hvaslags maskin dere har ... og om dere er fornøyde?
Fandens Oldemor Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg er superfornøyd. Kjøpte nettopp en Samsung. Den har plass nok til å vaske dobbeldyner, evt. masse klær slik at jeg kan vaske sjeldnere. Den har en luke for å legge inn klær jeg har glemt etter at programmet har startet, og den har en app som feks lar meg starte maskinen i lunsjen. Jeg slipper også å sjekke når den er ferdig (står i kjelleren 😞) siden appen gir beskjed.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #7 Skrevet 13. oktober 2016 Har en Samsung 12 kg fancy smancy. Ikke fornøyd, har alt hatt flere service på den og byttet blant annet hjernen 2 ganger. Enda jeg har behandla den pent og vært veldig nøye med vaskeprogramma. Kan hende jeg har vært maks uheldig, men skal aldri igjen ha en Samsung maskin. Anonymous poster hash: 18688...aca
MammantilNurket Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #8 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg er superfornøyd. Kjøpte nettopp en Samsung. Den har plass nok til å vaske dobbeldyner, evt. masse klær slik at jeg kan vaske sjeldnere. Den har en luke for å legge inn klær jeg har glemt etter at programmet har startet, og den har en app som feks lar meg starte maskinen i lunsjen. Jeg slipper også å sjekke når den er ferdig (står i kjelleren 😞) siden appen gir beskjed. Husker du ev.hva modellen heter? 😊
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #9 Skrevet 13. oktober 2016 Hybrider er skrekkelig. Bråkete, lukter av klærne, bruker lang tid. De er djevelens verk. Anonymous poster hash: 1401f...fb9
Mamma_til_2 Skrevet 13. oktober 2016 #10 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg har Miele vaskemaskin, har hatt den i 8 år ikke ett problem så langt, ikke noe bråk ingenting. Har og hørt om samsung sine de skal være supre de og.
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #11 Skrevet 13. oktober 2016 Jeg har Miele vaskemaskin, har hatt den i 8 år ikke ett problem så langt, ikke noe bråk ingenting. Har og hørt om samsung sine de skal være supre de og. Min Miele er snart ti år. Vasker bra, bråker lite, behandler all ull fint. Og tåler hard bruk fra en aktiv familie på fem uten problem. Går for ny Miele den dagen maskinen takker for seg. Anonymous poster hash: f51eb...d68
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå