Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Noen med erfaringer? Jeg skal i første rettsforberende møte neste måned. Gruer meg veldig! Her er det samvær og foreldreansvar vi skal diskutere. Far har psykiske lidelser, og nekter å samarbeide. Kommer med x antall løgner og påstander, og gjør alt for å krenke meg. Jeg lar meg heldigvis ikke provosere, og er saklig og har selvinnsikt. Ønsker kun det beste for barnet mitt. Håper sakkyndig ser dette.. Anonymous poster hash: b85fc...55f
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg har erfaring med sakkyndig i barnefordelingssak. Der ble spøsmålet hva angår fast bosted for barna skulle avgjøres. Sakkyndige som ble oppnevnt av tingretten var psykologspesialist. Har i bunn og grunn god erfaring. Han var på hjemmebesøk en gang i hvert av hjemmene, i barnehagen en gang, hadde to møter med barna på sitt kontor og tilsammen tre møter med meg og tre møter med far. Han skrev en rapport og en anbefaling til retten. Han ble også oppnevnt som sakkyndig vitne under rettsaken for å forklare rapportene nærmere. Opplevde han som nøytral og rettferdig. Hans anbefaling i retten ble også gjeldende i dommen. Du bør sørge for å være ærlig (såklart) få frem så mange poeng som mulig om hvorfor du mener det du mener er rett. Anonymous poster hash: b6338...5ca
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg har erfaring med sakkyndig. Ingenting av det jeg sa ble tatt på alvor, og det var veldig tydelig at sakkyndig hadde i tankene å få meg til å se på barnefar med mildere øyne, enn å høre min historie om hvorfor jeg mener barnet ikke skal ha 50/50 med far. Han unnskyldte barnefar og hans handlinger, og rapporten hans etterpå var FULL av feil og mangler. Han hadde blant annet skrevet at jeg hadde 1 søsken, en storebror. Jeg har 4 søsken, og jeg er eldst.....Bagateller, men likevel svekket det min tillit til han enormt. Hvis jeg noen gang får han til sakkyndig igjen, kommer jeg til å klage han inn og be om ny. Anonymous poster hash: c82e7...17e
Anonym bruker Skrevet 14. oktober 2016 #4 Skrevet 14. oktober 2016 Takk for svar! Dytter litt. Anonymous poster hash: b85fc...55f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå