Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg ønsker å bake noe som er godt, til helgen. Tåler ikke egg, soya, nøtter, mandler, sjokolade, bær, frukt. Jeg er så lei av vanilje og alt som bare smaker det samme, gamle.. finnes det "bæressens" eller noe lignende uten bær, men med smak av bær? Dvs syntetiske greier.. eller andre forslag? Anonymous poster hash: 0df2b...1ca
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg ønsker å bake noe som er godt, til helgen. Tåler ikke egg, soya, nøtter, mandler, sjokolade, bær, frukt. Jeg er så lei av vanilje og alt som bare smaker det samme, gamle.. finnes det "bæressens" eller noe lignende uten bær, men med smak av bær? Dvs syntetiske greier.. eller andre forslag? Anonymous poster hash: 0df2b...1ca Kokos, kaffe, lakrispulver http://slikkepott.no/butikk/spiselig/smakstilsetninger/essenser Anonymous poster hash: 09e7e...430
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Kokos, kaffe, lakrispulver http://slikkepott.no/butikk/spiselig/smakstilsetninger/essenser Anonymous poster hash: 09e7e...430 Kokos og lakris tåler jeg er ikke videre glad i lakris da, men kanskje skoleboller hadde vært noe. Kaffe tåler jeg ikke, glemte å nevne det (koffeinintoleranse, kjempekjipt) Anonymous poster hash: 0df2b...1ca
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Kokos og lakris tåler jeg er ikke videre glad i lakris da, men kanskje skoleboller hadde vært noe. Kaffe tåler jeg ikke, glemte å nevne det (koffeinintoleranse, kjempekjipt) Anonymous poster hash: 0df2b...1ca Men det er mye annet på linken. Du rekker det ikke til helgen, men du trenger det kanskje en annen gang Anonymous poster hash: 09e7e...430
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Men det er mye annet på linken. Du rekker det ikke til helgen, men du trenger det kanskje en annen gang Anonymous poster hash: 09e7e...430 skal sjekke det ut Er det selskaper baker jeg "vanlig" (dvs ting jeg ikke kan spise + ting jeg kan spise, mest det jeg ikke kan spise for gjestenes skyld), men til meg selv så hadde jo denne listen vært kjekk !! Anonymous poster hash: 0df2b...1ca
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Rom Peppermynte Karamell Mandelesens? Er du virkelig allergisk mot alle typer frukt, bær og nøtter? Vin og likører? Anonymous poster hash: 94fba...127
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 Rom Peppermynte Karamell Mandelesens? Er du virkelig allergisk mot alle typer frukt, bær og nøtter? Vin og likører? Anonymous poster hash: 94fba...127 Ja, jeg er allergisk mot alle bær. Mulig jeg tåler blåbær (har en haug i fryseren, ikke testet enda). Har plutselig blitt allergisk mot "alt" i år, skal til lege og få utredning Vin vet jeg ikke, da jeg ikke tåler bær Anonymous poster hash: 0df2b...1ca
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #8 Skrevet 12. oktober 2016 Hørtes kjedelig ut man tar ting for gitt... Anonymous poster hash: 6c1ab...837
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #9 Skrevet 12. oktober 2016 Hørtes kjedelig ut man tar ting for gitt... Anonymous poster hash: 6c1ab...837 Det gjør man! Nyt det dere som kan spise det dere vil Anonymous poster hash: 0df2b...1ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå