Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Som gjør at jeg får så utrolig mye sure oppstøt? Tåler melk. Men hva er spesielt med brunost, liksom? Spiser jeg det blir jeg så dårlig Og det som er så godt! Anonymous poster hash: bd7dc...e61
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Det er mest myse. Med andre ord melkesukker. Det er mindre av det i alle andre melkeprodukter. Kan vel hende at det er noe annet og, men først og fremst myse. Det er et avfallsstoff fra osteproduksjonen av hvitost. Så det er nesten ikke melkesukker i hvitost. Anonymous poster hash: d03f8...ba7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Det er mest myse. Med andre ord melkesukker. Det er mindre av det i alle andre melkeprodukter. Kan vel hende at det er noe annet og, men først og fremst myse. Det er et avfallsstoff fra osteproduksjonen av hvitost. Så det er nesten ikke melkesukker i hvitost. Anonymous poster hash: d03f8...ba7 Men kan man få sure oppstøt av melkesukker? Anonymous poster hash: bd7dc...e61
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Ja du kan jo tydeligvis det Anonymous poster hash: e1815...2f8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Ja du kan jo tydeligvis det Anonymous poster hash: e1815...2f8 Jeg er kanskje melkesukkerintolerant da Anonymous poster hash: bd7dc...e61
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Eller laktoseintolerant. (Er det samme) Anonymous poster hash: d03f8...ba7
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 Viktig å få diagnose du kan sette på det ja. Anonymous poster hash: 1c1f1...364
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #8 Skrevet 12. oktober 2016 Eller laktoseintolerant. (Er det samme) Anonymous poster hash: d03f8...ba7 Åja Anonymous poster hash: bd7dc...e61
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #9 Skrevet 12. oktober 2016 Viktig å få diagnose du kan sette på det ja. Anonymous poster hash: 1c1f1...364 Hvorfor er du så frekk? Hva har jeg gjort deg? Anonymous poster hash: bd7dc...e61
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #10 Skrevet 12. oktober 2016 Hvorfor er du så frekk? Hva har jeg gjort deg? Anonymous poster hash: bd7dc...e61 Frekk? Hun er da ikke frekk? Anonymous poster hash: c3360...eae
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #11 Skrevet 12. oktober 2016 Frekk? Hun er da ikke frekk? Anonymous poster hash: c3360...eae Så hvorfor er det viktig å sette en diagnose på det? Det er bare sure oppstøt? Anonymous poster hash: bd7dc...e61
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #12 Skrevet 12. oktober 2016 Så hvorfor er det viktig å sette en diagnose på det? Det er bare sure oppstøt? Anonymous poster hash: bd7dc...e61 Viktig med en diagnose hvis du faktisk er intolerant vel? Anonymous poster hash: c3360...eae
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #13 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg får å sure oppstøt av brunost. Tror det et melkesukker. Anonymous poster hash: 4ad20...93d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå