Gå til innhold

Hva er det i brunost?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Som gjør at jeg får så utrolig mye sure oppstøt? Tåler melk. Men hva er spesielt med brunost, liksom? Spiser jeg det blir jeg så dårlig :( Og det som er så godt!



Anonymous poster hash: bd7dc...e61
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er mest myse. Med andre ord melkesukker. Det er mindre av det i alle andre melkeprodukter. Kan vel hende at det er noe annet og, men først og fremst myse. Det er et avfallsstoff fra osteproduksjonen av hvitost. Så det er nesten ikke melkesukker i hvitost.

 

Anonymous poster hash: d03f8...ba7

Skrevet

Det er mest myse. Med andre ord melkesukker. Det er mindre av det i alle andre melkeprodukter. Kan vel hende at det er noe annet og, men først og fremst myse. Det er et avfallsstoff fra osteproduksjonen av hvitost. Så det er nesten ikke melkesukker i hvitost.

 

Anonymous poster hash: d03f8...ba7

Men kan man få sure oppstøt av melkesukker?

 

Anonymous poster hash: bd7dc...e61

Skrevet

Ja du kan jo tydeligvis det

 

Anonymous poster hash: e1815...2f8

Skrevet

Ja du kan jo tydeligvis det

 

Anonymous poster hash: e1815...2f8

Jeg er kanskje melkesukkerintolerant da

 

Anonymous poster hash: bd7dc...e61

Skrevet

Eller laktoseintolerant. (Er det samme)

 

Anonymous poster hash: d03f8...ba7

Skrevet

Viktig å få diagnose du kan sette på det ja.

 

Anonymous poster hash: 1c1f1...364

Skrevet

Eller laktoseintolerant. (Er det samme)

 

Anonymous poster hash: d03f8...ba7

Åja :P 

 

Anonymous poster hash: bd7dc...e61

Skrevet

Viktig å få diagnose du kan sette på det ja.

 

Anonymous poster hash: 1c1f1...364

Hvorfor er du så frekk? Hva har jeg gjort deg?

 

Anonymous poster hash: bd7dc...e61

Skrevet

 

Hvorfor er du så frekk? Hva har jeg gjort deg?

 

Anonymous poster hash: bd7dc...e61

 

 

 

Frekk? Hun er da ikke frekk? 

 

Anonymous poster hash: c3360...eae

Skrevet

 

Frekk? Hun er da ikke frekk? 

 

Anonymous poster hash: c3360...eae

 

Så hvorfor er det viktig å sette en diagnose på det? Det er bare sure oppstøt?

 

Anonymous poster hash: bd7dc...e61

Skrevet

 

Så hvorfor er det viktig å sette en diagnose på det? Det er bare sure oppstøt?

 

Anonymous poster hash: bd7dc...e61

 

 

 

Viktig med en diagnose hvis du faktisk er intolerant vel? 

 

Anonymous poster hash: c3360...eae

Skrevet

Jeg får å sure oppstøt av brunost. Tror det et melkesukker.

 

Anonymous poster hash: 4ad20...93d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...