Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Du som har begynt på julegaver, eller tenkt ut julegaver, hva gir du folk? (Hvem får hva) ? Anonymous poster hash: f483c...884
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 I år har jeg laget julekalender til min søster og min mor. I tillegg skal de få noen gamle (men veldig fine) koldgafler. I tillegg skal jeg strikke votter. Ellers går det mye i drikke, kino/teater/konsertbilletter og mat hvis de ikke ønsker seg helt spesielle ting. Har ikke funnet ut hva jeg skal gi ungene enda. Anonymous poster hash: b7331...fbc
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 I år har jeg laget julekalender til min søster og min mor. I tillegg skal de få noen gamle (men veldig fine) koldgafler. I tillegg skal jeg strikke votter. Ellers går det mye i drikke, kino/teater/konsertbilletter og mat hvis de ikke ønsker seg helt spesielle ting. Har ikke funnet ut hva jeg skal gi ungene enda. Anonymous poster hash: b7331...fbc Smart med billetter til opplevelser Synes det blir mye sokker, vin og konfekt.. Anonymous poster hash: f483c...884
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Vet ikke hva jeg får til i år. Har dårlig råd, men vil så gjerne gi litt. Time will show 👍 Anonymous poster hash: 06b33...fc1
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Vet ikke hva jeg får til i år. Har dårlig råd, men vil så gjerne gi litt. Time will show Anonymous poster hash: 06b33...fc1 Kan du strikke, da? Garn er billig (på Nille f.eks) Anonymous poster hash: f483c...884
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Mine tanter og onkler, ei venninne og to voksne søskenbarn får votter jeg har strikket. Mine foreldre får en bildekalendet pluss noe mer. Oldeforeldre får bildehefte av barna pluss noe ekstra. Gjerne noe spiselig. En gammel tante får hudpleieprodukter. 2 barn får fleecesett Niese får 2 Roald Dahl bøker pluss noe ekstra. Barna og mann vet jeg ikke. Anonymous poster hash: 0feee...3fd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå