Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Kjenner jeg er misfornøyd med barnehagen. Er jeg bare kravstor, eller? Hva mener du en barnehage bør kunne/gjøre og hva er feil og mangler? Anonymous poster hash: 0cd42...89e
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Det er jo et veldig åpent spørsmål. Blir nok lettere å svare deg om du kommer med noen eksempler Anonymous poster hash: a1f84...16d
klg,2 boys now:) Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 God sunn hjemmelaget mat Trygge voksne og nok bemanning Å mye mye mere
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Ansatte med høy kosefaktor! Ansatte som har tid! Ansatte som brenner for jobben sin! Anonymous poster hash: e6ec1...fc8
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Et godt pedagogisk opplegg og omsorgsfulle ansatte. Anonymous poster hash: 8dd7a...f5a
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Det som vi har lagt merke til og satt pris på når det har vært der, og savnet når det har manglet, er bl.a.: God kommunikasjon, spesielt om det er noen problemer, men det er også morsomt å få vite om områder hvor barnet klarer seg bra. Rikelig med utetid, turer er også positivt. Engasjerte ansatte som ser det enkelte barnet. Vanskelig å konkretisere dette synes jeg, men man merker det godt. Forståelse for at ikke alle barn er like. Sikkerhet. I tillegg er det sikkert en hel haug med ting som vi ikke legger merke til og mer eller mindre tar for gitt. Anonymous poster hash: 10537...105
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg har kommet frem til at den eneste tingen som faktisk betyr noe, er at personalet er godt og trygt og bryr seg om ungene. Jeg har hatt unger i en barnehage med en så fantastisk ped.leder at jeg kunne levert ungene om så barnehagen var i en låst container, og jeg har hatt unger i barnehager med alt fantastisk på papiret, men hvor de rette voksne manglet. Det eneste som betyr noe er personalet. Er de dyktige, så gjør de det beste ut av det de har. Og det er mer enn godt nok. Nå har vi forøvrig ungene i barnehage med fantastiske voksne, og alt bra på papiret med mat og utetid osv. Så vi føler oss veldig heldige. Anonymous poster hash: 5c2ad...9d2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå