Gå til innhold

Hvordan fant dere ut at dere var deprimert?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Funker antidepressiva?

Anonymous poster hash: d2794...65a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har prøvd 2 typer antidepressiv, ingen har funket på meg desverre.. Jeg vet ikke helt hvordan jeg merket at jeg var deprimert. Har vel vært det til og fra nesten hele livet, men var i et dårlig forhold og da kom jeg meg liksom aldri opp igjen.. Har en skikkelig dårlig periode nå, syns det er vanskelig å begynne på en ny dag, og det er vanskelig å være våken. Gråter mye, og føler meg tom på en måte.

Anonymous poster hash: 98159...fd0

Skrevet

Har du barn? Kjenner litt på det samme. Dårlig forhold, fantastiske barn men dårlig forhold. Prøver å tenke på det fine, det positive, men klumpen i magen er fremtredende

Anonymous poster hash: d2794...65a

Skrevet

Jeg tror når jeg skjønte det var da jeg ikke ville annet enn å ligge i sengen og gråte. Orket ingenting. Klarte ikke åpne døra om det kom besøk. Kunne begynne å grine bare fordi jeg måtte på do og ut av sengen. Mistet all lyst til å gjøre ting jeg interesserte meg i (hund, venner, strikke, ta bilder). Likte ikke solvær. Gledet meg ikke for eller over noe..ikke en gang barna eller en Gud kopp kaffe, ferie)

Anonymous poster hash: 5aa55...6d8

Skrevet

Jeg brukte veldig lang tid på å skjønne at jeg var deprimert. I ettertid er det lett å se at jeg var det i månedsvis. Min tanke er at om du mistenker at du er deprimert, så er du mest sannsynlig det. Antidepressiva kan sikkert dempe noe av symptomene, men fjerner ikke årsaken. Hvis du blir deprimert av å være i et dårlig forhold, så er det nok der du må ta grep, og ikke starte på medisiner.

Anonymous poster hash: c22c1...10b

Skrevet

Fant det ut da jeg hadde så vondt inni meg at jeg bare ville dø. Og ikke klarte se gleden i ungene en gang..

Anonymous poster hash: e8b03...acc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...