Gå til innhold

Noen mulighet til å få dekt brystoperasjon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Etter vektnedgang er det ingenting igjen! Det går innover på øverste delen av brystet også går det litt ut ved brystvorten men det er så å si bare hud igjen der. Jeg føler meg så ukomfortabel med meg selv både med og uten klær og mannen min får ikke se meg uten klær, men jeg har ikke råd til noen operasjon.

Anonymous poster hash: a5b67...eef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du får bare dekket om det er medisinske grunner. Dvs de som har så store pupper at de sliter med rygg og nakke kan få en reduksjon, og de som ikke utvikler brystet i det hele tatt og har null kan få dekket implantat

Kosmetiske operasjoner dekkes ikke lenger. Det er ikke hverken kapasitet eller økonomi til det. Damer som har fjernet et bryst pga kreft risikerer opptil to år i kø for å få bygget opp et nytt, da kan de ikke ta de "som ikke liker puppene sine" inn i køen

Du må leve med de puppene du har, eller spare til operasjon.

Anonymous poster hash: a2daf...cb4

Skrevet

Jeg har også null pupp etter to barn og amming. Altså helt flat. Hater når mannen ser meg uten superpaddet bh. Kanskje jeg tar operasjon en dag, eller kanskje jeg bare kommer til å godta at livet herjer med kroppen og at det er riktig og naturlig. Håper det siste. Det er uansett virkelig ikke det offentliges oppgave å booste mitt seksuelle selvbilde. Vi har syke, barn og eldre som trenger skattepengene.

Skrevet

Nei du får ikke dekt implantater.

Kun i det ene brystet om det er store forskjeller på de ( ingen ting på det ene og c-cup på det andre) Er det b på det ene og f på det andre reduserer de det største om du har plager og sopp.

Reduksjon om du store bryster, har sopp og ryggproblemer og løft om du har skinnfiller med langt heng og sopp under.

Anonymous poster hash: 71514...036
Skrevet

Hvorfor i all verden skal staten betale for at du skal få større pupper etter vektnedgang? Kanskje på tide å ta ansvar for eget liv?

Anonymous poster hash: 0718e...90c

Skrevet

Du må betale selv ja. Hva med å sette opp en lang spareplan? Da vil du etterhvert nå målet ditt. Eller finne ut at du ikke trenger operasjon og kan bruke pengene på noe annet:)

Anonymous poster hash: 73df8...5c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...