Gå til innhold

Wee, jeg er normalvektig! :D

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå var jeg ikke så veldig overvektig, men jeg har gjennom hele livet mitt (minus svangerskap og de første månedene etterpå) vært normalvektig. Gjerne helt opp i øvre del, men likevel. Så skjedde det noe og vekten bare økte på og stoppet til slutt ved 79 kg. Med mine 172 cm er ikke det enormt mye, men alt for mye i forhold til trivsel. Det siste året har vekten klort seg fast der. Jeg har kanskje klart å gå ned til 77 kg, men så har den gått opp igjen, og jeg har ikke klart å motivere meg helt til å gå ned. Før nå.

I dag, etter flere uker med godt kosthold og masse trening og trim, viste vekten 74,2 kg! Endelig! Jeg vil fortsatt ned til trivelsvekten min på 68 kg, men så utrolig deilig det var å nå det første målet i det minste :) Det skal feires med en lang tur i det herlige været!

Anonymous poster hash: cf5ae...275
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk!!! Kjempe bra!👏🏼👏🏼

Jeg er litt i samme bås, men ikke helt ned der du er enda. Jeg er 173 høy og veier nå 80, men har gått ned 31 kilo fra november i fjor☺️👏🏼 jeg vil ned til 65, tenker jeg skal ha det som mål til sommeren😊 Delmål innenfor normalvektig til januar 👍🏼😊

Skrevet

Fantastisk!!! Kjempe bra!

Jeg er litt i samme bås, men ikke helt ned der du er enda. Jeg er 173 høy og veier nå 80, men har gått ned 31 kilo fra november i fjor☺ jeg vil ned til 65, tenker jeg skal ha det som mål til sommeren Delmål innenfor normalvektig til januar

Jeg er 161 og veier jeg 65 kg er jeg tynn. Veier jeg 55 kg er jeg skrapa. 

Men du er kanskje spedbygget så all vekt er fett? 

Anonymous poster hash: 4fdbb...074

Skrevet

Fantastisk!!! Kjempe bra!

Jeg er litt i samme bås, men ikke helt ned der du er enda. Jeg er 173 høy og veier nå 80, men har gått ned 31 kilo fra november i fjor☺ jeg vil ned til 65, tenker jeg skal ha det som mål til sommeren Delmål innenfor normalvektig til januar

Oi, så utrolig flink du har vært! Wow! Masse lykke til videre :)

HI

Skrevet

Jeg blir nok tynn ved 65, men jeg synes d er penest på meg😊

Vekten jeg har hatt utenom graviditet har vært 62 og engang ned i 54(men d vil jeg ikke..)

Tenker 65 er et fint tall for meg😊 Ser ikke ut som et benrangel da, men slank😊

Skrevet

Oi, så utrolig flink du har vært! Wow! Masse lykke til videre :)

HI

Takk😊😊

Og lykke til videre du å!

Jeg har bestemt meg for å reise på kjæreste weekendtur i februar/mars om jeg er flink å komme under 75 til januar😊👍🏼

Må ha en gulrot! 😁

Skrevet

Jeg er 168 cm og veier 64 kg. Kunne gjerne gått ned et par kg for å gå som "slank"(62 er idealvekten min)

Skrevet

Jeg er 175 cm og har med unntak av svangerskap aldri veid mer enn 65 kg. Har aldri slanket meg, trener ikke særlig mye og spiser akkurat det som passer meg. Tynn, men ikke skrapa.

Anonymous poster hash: e5c11...45f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...