Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #1 Skrevet 12. oktober 2016 Er i uke 35 med mitt første barn. De siste dagene har jeg hatt endel mensmurringer og følt meg øm nederst i magen. Litt vondt når jeg snur meg på siden og trykk når jeg reiser meg. Regner jo med at dette er naturlig, men siden jeg er helt fersk i dette gravidgamet kunne jeg trenge noen råd/tips/oppløftende ord. Er dette normalt? Anonymous poster hash: bc3be...501
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #2 Skrevet 12. oktober 2016 Jepp.. Det meste av smerter er faktisk normalt 😛 Anonymous poster hash: eb398...ce6
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #3 Skrevet 12. oktober 2016 Jepp.. Det meste av smerter er faktisk normalt 😛 Anonymous poster hash: eb398...ce6 Godt å vite Tusen takk! Anonymous poster hash: bc3be...501
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Uvi? Anonymous poster hash: ff3cc...953
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #5 Skrevet 12. oktober 2016 Det er vanlig med ganske mye smerter nederst i magen på slutten, ungen er tung og presser seg nedover samtidig som hormoner gjør både ledd, sener, leddbånd osv slarkete og løse for å slippe barnet frem. Det blir litt ubehag av sånt 😉 Til slutt er det så mye ubehag og smerte at du glemmer å grue deg til fødselen, du bare gleder deg til å bli kvitt byrden. Vi er fint innrettet sånn 😀 Anonymous poster hash: ef0c7...ab4
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #6 Skrevet 12. oktober 2016 Det er vanlig med ganske mye smerter nederst i magen på slutten, ungen er tung og presser seg nedover samtidig som hormoner gjør både ledd, sener, leddbånd osv slarkete og løse for å slippe barnet frem. Det blir litt ubehag av sånt 😉 Til slutt er det så mye ubehag og smerte at du glemmer å grue deg til fødselen, du bare gleder deg til å bli kvitt byrden. Vi er fint innrettet sånn 😀 Anonymous poster hash: ef0c7...ab4 Tusen takk! Får håpe disse vondtene fortsetter så jeg blir godt rustet til fødsel da Anonymous poster hash: bc3be...501
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå