Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Barnefar nr 1 har aldri vært i bildet. Far nr to er det(trodde jeg hadde møtt drømmemannen....men han valgte ivertfall å ville være med barnet sitt). Jeg har vokst opp i en familie, uten særlig 'familie'. Ingen kontakt med min fars familie, ingen kontakt med mitt største barn familie og ingen kontakt med mitt yngste barn familie sett bort fra far(som fungerer utmerket. Får ikke ha kontakt med øvrig familie da ny kjæresten ikke ønsker dette). Pba at jeg selv ikke har hatt noe særlig me familie og virkelig har savnet dette, og ser tildels samme med mine barn har jeg ønsket meg selv en stor familie så de og vi har hverandre i fremtiden. Jeg har ikke noe ny mann, men har økonomi, hus og bil og kapasitet til og kan dette uten å trenge tilskudd fra staten. Barna jeg har nå er 11 og 3. What to do? Føler tiden går her...jeg er 32 og begge mine barn er mer eller mindre enebarn, ønsker ikke at det skal gå en evighet mellom mellomste og siste... Anonymous poster hash: 1a68d...4d2
Fandens Oldemor Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Forstod ikke dette innlegget, jeg. Har du ny kjæreste eller ikke?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Kjøp sæd. Anonymous poster hash: 8a80e...e7f
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 Så autocorrectn slo inn ved flere trinn her, så bær over med meg.....😆 Nei hat ikke ny mann. Å Trenger sånn sett heller ikke det selvom det hadde vært optimalt:) Hi Anonymous poster hash: 1a68d...4d2
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 Har!!! Gud bedre......blir nokk flere......🙄 Men alle forstår nokk forhåpentligvis uansett om ord blir feil☺️ Hi Anonymous poster hash: 1a68d...4d2
Fandens Oldemor Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 Hva mener du med "Får ikke ha kontakt med øvrig familie da ny kjæresten ikke ønsker dette"? Men ok, du ønsker barn og har ikke mann. Da må du få deg kjæreste eller skaffe donor.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #7 Skrevet 12. oktober 2016 Hva mener du med "Får ikke ha kontakt med øvrig familie da ny kjæresten ikke ønsker dette"? Men ok, du ønsker barn og har ikke mann. Da må du få deg kjæreste eller skaffe donor. Ja, får ikke ha kontakt med minste sin fars familie da nykjæresten til far finner det vanskelig... Nei har ikke ny kjæreste, men skulle jo ønske det og helst vært gift mtp bidrag til bef.vekst i Norge...😂 Kjenner at to barn med ti forskjellige, + ett barn med donor ikke frister så fryktelig.......... Trist situasjon som det allerede er.... Men barna jeg nå ha mangler ikke personer som er glade i de, og jeg tar meg av og klarer håndtere alt rundt de og alt økonomisk itillegg(har ikke farsbidrag engang). Men føler meg ikke ferdig med barn og familie. Kunne selvsagt ventet noen år og kanskje funnet 'den rette' som jeg har trodd jeg har funnet to gang før...men mtp aldersforskjell mellom barna så løper tiden ifra meg....så aner ikke hva jeg burde gjøre.. Ho Anonymous poster hash: 1a68d...4d2
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #8 Skrevet 12. oktober 2016 Jeg hadde slått meg til ro med de to barna. Brukt tid og energi på de 😊 en mann kan dukke opp når som helst og ta det derfra. Er det vikelig et nytt barn som skal til for å fylle tomrommet ditt? Du har jo to barn allerede. Anonymous poster hash: fa7f7...901
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #9 Skrevet 12. oktober 2016 Ville heller brukt tiden på å bygge opp et godt nettverk av feks. kollegaer, naboer, venner etc. Vi er mange som ikke har noe særlig til familie, men som likevel har klart å bygge opp rikelig med folk rundt oss. Jeg har ingen familie, men har godt med kollegaer, naboer og venner som blir "familie" på en måte. Et barn skal ikke ha den jobben. Nettverk er noe vi voksne skal hjelpe barna inn i. Barna skal ikke være vårt nettverk. Anonymous poster hash: 7b387...a87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå