Gå til innhold

Noen som kan litt om permisjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er i permisjon nå, som varer til februar. Men holder på med jobbsøking, å ønsker da å være fleksibel ifm oppstart. Kan mannen ta noen av mine permisjonsuker, eller er det for sent å gjøre om på det nå? Han har i utgangspunktet bare søkt om de ukene som er øremerket far.

 

Anonymous poster hash: fd552...a61

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det burde ikke være noe problem, iom man kan endre permisjon på flere grunnlag midt i permisjonen. Nav foreldrepenger på Facebook er flinke å svare. Ellers kan du sende melding på dine sider på nav.no :)

 

Anonymous poster hash: f5a44...1b0

Skrevet

Det går nok bra så lenge det meldes inn i god tid. Skal han ha mer enn tre mnd skal vel arbeidsgiver ha beskjed tre mnd før?

 

Anonymous poster hash: 24cfd...f70

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...