Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har et sterkt ønske om å ha med en mann til i senga, helst at mannen min må se på at en annen fyr knuller meg. Men hvordan gå frem uten at han får sjokk? Og hvor møter man en evt potensiel fyr? Noen som har gjort noe sånt før? Anonymous poster hash: 567b1...41e
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Wild guess... spørre mannen? Spørsmålet er jo om han ønsker trekant, så om han ønsker det med en ekstra mann eller med en ekstra dame, og om han går med på en ekstra mann, vil du gå med på en ekstra dame en gang. Snakk med ham. Vil han så vil han, vil han ikke så vil han ikke. Er ikke verre enn det. Anonymous poster hash: c14db...87a
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg og elskeren traff andre par på hotell-weekender som ville ha firkant / partnerbytte. Kjempespennende, først og fremst om vi i det hele tatt traff noen det klaffet med og som ville, og spennende sex hver gang. Anbefales 😊 Anonymous poster hash: dd0db...239
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #4 Skrevet 12. oktober 2016 Her gikk han med på det etter at jeg var utro. Jeg angret og la kortene på bordet, men i stedet for å klikke var han bare rolig og ville vite detaljer. Etterpå var han villere i senga enn jeg noensinne har opplevd han. Han var ikke med på trekant til å begynne med, men gikk med på det etter hvert. Det gikk ikke så bra til å begynne med, men etter noen forsøk går det nå greit å ha han med på trekant. Anonymous poster hash: 506b8...bcf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå