Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #26 Skrevet 12. oktober 2016 Tror ikke det er fobi, men har utviklet en redsel for høyde og litt farlige ting etter jeg fikk barn. Men jeg har veldig fobi mot klovner, det finnes INGEN koselige klovner. Anonymous poster hash: 42430...482
Lessismore Skrevet 12. oktober 2016 #27 Skrevet 12. oktober 2016 Akkurat nå merker jeg en gryende frykt for disse klovnene. Så j..... guffent å møte på en sånn når jeg går tur med hunden på kvelden.
tante grusom master of law Skrevet 12. oktober 2016 #28 Skrevet 12. oktober 2016 Høydeskrekk, edderkopper og oppkast. Det med oppkast er verst. Heldigvis tar mannen alle rundene med oppkast i huset. Babygulping går greit.
*Miss Marple* Skrevet 12. oktober 2016 #29 Skrevet 12. oktober 2016 Min redsel for flaggermus og rotter er kanskje ikke akkurat en forbi, men veldig nært er det ihvertfall. Jeg klarer ikke se bilder av de engang, enda mindre tv-bilder. Kan ikke se at det påvirker meg som mor i det hele tatt.
skinnfilla Skrevet 12. oktober 2016 #30 Skrevet 12. oktober 2016 Fullstendig lammende panikk for edderkopper.
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #31 Skrevet 12. oktober 2016 Har du fobier? Hvilke? Hvordan gikk det å få barn til tross for fobien? Anonymous poster hash: e7862...e5f Jepp, tannpirkere og zombier.. helt på ordentlig.. 🙈 Skjemmes Går veldig fint å være mor til tre barn Og unngå tannpirkere og zombier. Anonymous poster hash: 52f94...c7f
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #32 Skrevet 12. oktober 2016 Har sikkert fobi mot å ringe ukjente eller ta telefonen når de ringer ukjent nummer, har utsatt å ringe legen i mange dager...må ha time til 6 ukers kontroll...😜 Anonymous poster hash: 2ee9e...e02
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #33 Skrevet 12. oktober 2016 Fobi mot flått! Og store sammenkomster eller møte, værste som finnes! Ellers er jeg ganske tøff 🙊 Anonymous poster hash: 6dde9...381
Anonym bruker Skrevet 12. oktober 2016 #35 Skrevet 12. oktober 2016 LIVREDD høyder, edderkopper, rotter og har klaustrofobi. Tror edderkoppene er verst, for 15 dager siden lå jeg i senga mi, og en edderkopp kravla over meg. Jeg sliter fremdeles med det, er helt anspent her jeg ligger. Livredd for at det skal komme en til. Tja, gikk helt fint mtp å få barn, men jenta mi er ikke videre glad i insekter da.. Anonymous poster hash: 8b3fb...fa1
Anonym bruker Skrevet 13. oktober 2016 #36 Skrevet 13. oktober 2016 Var livredd edderkopper og insekter. Fikk panikk og ble hysterisk. Faktisk ble jeg mye bedre etter å ha fått barn. Overrasket meg selv at jeg ikke fikk panikk da vi hadde lus. Bare kjemmet og plukket lus som en hel helt. Fobien er nesten borte. Kun enkelte insekter jeg reagerer på. Selv om jeg fortsatt synes de er ekle. Ungene mine har aldri sett meg redd, men de er likevel redd for edderkopper. Anonymous poster hash: 80578...d67
Ophiophagus Hannah Skrevet 13. oktober 2016 #37 Skrevet 13. oktober 2016 Vet ikke om det er en fobi, men edderkopper vekker definitivt avsky hos meg. Særlig de store "jaktedderkoppene" som kommer inn av og til. Ute plager de meg ikke, og på hytta er de forventet, men hvis det kommer en inn i leiligheten - da for jeg litt "fobi" mot den. Det påvirker barna i den grad at vi krangler om hvem som skal fange den, og kaste den ut. Det ender som regel med meg.
sug lut Skrevet 13. oktober 2016 #38 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat nå merker jeg en gryende frykt for disse klovnene. Så j..... guffent å møte på en sånn når jeg går tur med hunden på kvelden. Akkurat den ser jeg faktisk fram til, jeg slipper bikkja og så ser vi hvor mange år det tar før denne klovnen gjenvinner kontroll over urin og avføring.
Lessismore Skrevet 13. oktober 2016 #39 Skrevet 13. oktober 2016 Akkurat den ser jeg faktisk fram til, jeg slipper bikkja og så ser vi hvor mange år det tar før denne klovnen gjenvinner kontroll over urin og avføring. Hehe. Kommer nok til å slippe bikkja jeg og, så kan de måle litt tenner. Grrrvoff.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå