Gå til innhold

Hvor mange lever i et dødt forhold?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her krangler vi ikke, men.. finner aldri på noe mer sammen, spør jeg f.eks om vi skal se en serie på kvelden sier han "Neh, gidder ikke.." så setter han seg med pc istedet. Hver eneste dag omtrent gjør vi ting separat. Han ser ikke meg lengre, men kan sitte lenge på messenger på fb med kompiser, som en fjortis :frown:  Ligger hver sin vei i senga. Vi samarbeider bra om ungene, og fungerer sånnsett bra som familie - men egentlig ikke mer.. Alternativet om å bli alene igjen er så mye verre, økonomisk og praktisk. Dessuten vil ikke barna få bo mer sammen, siden den ene er min fra et tidligere forhold... Lurer på om fler er i samme båt?

Anonymous poster hash: 02da1...78a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Høres kjent ut. Lå i fanget på mannen litt i kveld mens vi kikket tv. Føltes ut som jeg lå i fanget til en fremmed. Så utrolig stusselig. :(

Anonymous poster hash: 22ccf...8c9

Skrevet

Hva slags forventninger har dere til et forhold? Jeg er fornøyd slik det er for tiden, vi samarbeider godt om ungene, god steming i familien, litt fritid til begge å gjøre noe for seg selv. Vi har ikke mye sex, jeg savner egentlig mest å ha kos, men sånn er det.

Jeg vet at han er pålitlig og stiller opp når det trengs. Det er viktigere for meg enn stor lidenskap og forelskelse. At det er lite spennende skyldes jo hovedsakling livssituasjonen med småbarn.

Anonymous poster hash: c0bce...4af

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...