Gå til innhold

Vinterdress til 3- åring


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt Reima tec fra han var 1 år. Jeg synes de dressene er OK, men er det andre dresser som er bedre?! Hva slags vinterdresser har dere til barna deres? Er dere fornøyd??

 

Anonymous poster hash: ead06...ba3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine har hatt reima når de har vært så små. Jeg synes de er lettest å bevege seg i.

Skrevet

Bevegelse er viktig. Da kjører vi på med reima igjen ;)

Hi

 

Anonymous poster hash: ead06...ba3

Skrevet

Vill dressen anbefaler jeg. Utrolig og lett dress samtidig som den er super varm.

Reflex sine dresser og også veldig gode!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...