Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg har hatt Reima tec fra han var 1 år. Jeg synes de dressene er OK, men er det andre dresser som er bedre?! Hva slags vinterdresser har dere til barna deres? Er dere fornøyd?? Anonymous poster hash: ead06...ba3
tante grusom master of law Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Mine har hatt reima når de har vært så små. Jeg synes de er lettest å bevege seg i.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Bevegelse er viktig. Da kjører vi på med reima igjen Hi Anonymous poster hash: ead06...ba3
førskolelæreren Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 Vill dressen anbefaler jeg. Utrolig og lett dress samtidig som den er super varm. Reflex sine dresser og også veldig gode!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå