Regina Phalange Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Har ikke hatt Reima på noen år. Mener å huske de er store i størrelsen? Han bruker 116 i klær, holder det m 116 i dress også?
Mamma_til_2 Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Det kommer vell ann på barnet, jeg hadde kjøpt en str større
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 Får du ikke prøvd i butikk? Bestill fra et sted der du kan returnere gratis Jeg synes de er store i str, men ikke veldig store Anonymous poster hash: 3d64e...3fb
Regina Phalange Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter #5 Skrevet 11. oktober 2016 Er tilbud på nett nå og tilbudet ender i morgen :-) Rekker ikke innom butikk i morgen. Spørs om det er verdt å ta sjansen, er ikke gratis returfrakt :-( Takk for svar!
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 min treåring har str 92, men hun er lita i størrelsen. Dressen er akkurat passe 116 burde sitte, men varer kanskje bare denne sesongen? Hvorfor ikke gå for 122? Anonymous poster hash: 7d98a...2c9
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #7 Skrevet 11. oktober 2016 Er det vinterdress? Hvor lang er han? Vanskelig å sammenligne med "vanlige" klær, da de er så forskjellige i størrelsen. Min 5-åring er 114 cm og bruker alt fra 110 til 122, men begynner vel å bli mest i 116 nå. Han har Reima vår/høstdress i 116 som han begynte å bruke i vår og en vinterdress i 116 som han ikke har begynt å bruke enda, men som forhåpentligvis holder over vinteren. Anonymous poster hash: 003a8...9cb
Regina Phalange Skrevet 11. oktober 2016 Forfatter #8 Skrevet 11. oktober 2016 min treåring har str 92, men hun er lita i størrelsen. Dressen er akkurat passe 116 burde sitte, men varer kanskje bare denne sesongen? Hvorfor ikke gå for 122? Anonymous poster hash: 7d98a...2c9 Det blir såpass slitasje på dressene i denne alderen så tenker at den primært skal bare bare denne sesongen og da er det dumt om den er alt for stor. Er opptatt av at det skal være godt å røre seg i :-) Men mulig du har rett, kanskje bare gå for 122. Bare mener å huske at de var veldig store i størrelsen når jeg kjøpte til han når han var mindre.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 Det blir såpass slitasje på dressene i denne alderen så tenker at den primært skal bare bare denne sesongen og da er det dumt om den er alt for stor. Er opptatt av at det skal være godt å røre seg i :-) Men mulig du har rett, kanskje bare gå for 122. Bare mener å huske at de var veldig store i størrelsen når jeg kjøpte til han når han var mindre. om ungen sliter så mye på dressen ville jeg gått for noe litt mer slitesterkt! Sparer miljøet og lommeboken Hva med didrikson? evt polern og pyret med avtagbart for? Anonymous poster hash: 7d98a...2c9
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #10 Skrevet 11. oktober 2016 Er det vinterdress? Hvor lang er han? Vanskelig å sammenligne med "vanlige" klær, da de er så forskjellige i størrelsen. Min 5-åring er 114 cm og bruker alt fra 110 til 122, men begynner vel å bli mest i 116 nå. Han har Reima vår/høstdress i 116 som han begynte å bruke i vår og en vinterdress i 116 som han ikke har begynt å bruke enda, men som forhåpentligvis holder over vinteren. Anonymous poster hash: 003a8...9cb Prøvde den på nå, og den virker å være akkurat passe med strikkegenser under. Dvs plass til å bevege seg, men ikke så mye å gå på at jeg tror den varer hele vinteren. Har heldigvis en Didrikson i 120 liggende også. Han er for øvrig mellom 17,5 og 18 kg tror jeg. Kroppsfasong spiller jo også inn. Anonymous poster hash: 003a8...9cb
Regina Phalange Skrevet 13. oktober 2016 Forfatter #11 Skrevet 13. oktober 2016 Prøvde den på nå, og den virker å være akkurat passe med strikkegenser under. Dvs plass til å bevege seg, men ikke så mye å gå på at jeg tror den varer hele vinteren. Har heldigvis en Didrikson i 120 liggende også. Han er for øvrig mellom 17,5 og 18 kg tror jeg. Kroppsfasong spiller jo også inn. Anonymous poster hash: 003a8...9cb Hei! Takk for svar! Endte opp med å vente med kjøp og dra og prøve dress først. Endte opp med 122, da 116 nok vile blitt snau mot slutten av sesongen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå