Gå til innhold

Når det går rundt for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Våknet en morgen og hele rommet gikk rundt, det var så ubehagelig. Det bedret seg utover dagen, men var i elendig form, ingen energi osv.. Har opplevd dette 2 ganger før, men denne gangen gikk det ganske heftig rundt.

Bør jeg bestille time hos lege eller overse det?

Anonymous poster hash: 35255...79a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan være krysyallsyken. Ble diagnostisert med det selv i fjor. Har hatt 4 anfall på 20 år og de 3 første var sånn som du beskriver,det siste kom som lyn fra klar himmel og jeg gikk rett i bakken. Ta blodprøver,de fleste med krysyallsyken har lite d vitamin og jeg kjører på med det.

Anonymous poster hash: 58675...aa9

Skrevet

Kan være krysyallsyken. Ble diagnostisert med det selv i fjor. Har hatt 4 anfall på 20 år og de 3 første var sånn som du beskriver,det siste kom som lyn fra klar himmel og jeg gikk rett i bakken. Ta blodprøver,de fleste med krysyallsyken har lite d vitamin og jeg kjører på med det.

Krystallsyken

Skrevet

Er mye det kan være, få legen til å henvise deg til ønh og ta blodprøver av deg. Vi kan ikke gi deg en diagnose. Har selv en vestibulær diagnose, og vet derfor mye om flere av disse diagnosene og dette trenger ikke være krystallsyken. Men det kan så klart også være det. Håper det ikke skjer igjen!

Anonymous poster hash: 242bf...fff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...