Gå til innhold

Oppstart av trening og vekt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har gjenopptatt treningen. Da jeg begynte lå jeg på trivselsvekt/vekta jeg holder naturlig uten slanking/trening. Jeg har nå på noen få uker gått opp i hvert fall 1,5kg. Greit at muskler veier, men på noen få uker klarer man vel ikke bygge musker på minst1,5kg, eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gram mister du på treninga, kilo mister du på kjøkkenet. Noen forskining vister at hard trening fører til økt appetitt, og at de som trente hadde et kalorioverskudd på 100 kalorier mer enn før de begynte å trene (forbruk og inntak).

Anonymous poster hash: 2794d...bfb

Skrevet

Gram mister du på treninga, kilo mister du på kjøkkenet. Noen forskining vister at hard trening fører til økt appetitt, og at de som trente hadde et kalorioverskudd på 100 kalorier mer enn før de begynte å trene (forbruk og inntak).Anonymous poster hash: 2794d...bfb

Jeg har ikke som mål å gå ned i vekt, er i utgangspunktet skrapet etter lang ammeperiode. Treningen har motivert meg til å spise sunnere, kutte mye snop. Spiser nok lik mengde, men varierer pålegg mer. Trener nok ikke hardt nok til å kalle det hard trening...

Skrevet

En del opplever at de bi der mer vann når de trener. Mulig det er noe av det du opplever.

Anonymous poster hash: 6f9e6...f36

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...