Gå til innhold

Hvordan ville dere tegnet om dette huset innvendig? Bilder....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal nok i møte med utbygger men trenger litt tips:) Vi må ha 4 eller 5 soverom, og må beholde hybelen.

Vil helst ha en liten kjellerstue.

Tips til hva som kunne vært lurt?

Anonymous poster hash: f4186...dd0

post-42-0-59758900-1476183827_thumb.jpg

post-42-0-08743300-1476183838_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er ikke så mye dere kan gjøre hvis dere må ha 4-5 soverom og kjellerstue. Det er ikke plass til det slik jeg ser det, da blir jo alt knøtt lite.

Anonymous poster hash: 68530...4d2

Skrevet

Lage soverom av tekn rom og boden ved garasjen og lukke igjen slik at dere ikke kan gå rett inn i huset fra garasjen

Anonymous poster hash: 68530...4d2

Skrevet

Siden dere skal ha møte med utbygger tenker jeg at dere ønsker å bygge på? Ekstra soverom av det som er der er alt for lite. Jeg ville bygget ut i 2 etasjer fra soverom og kjellerstue slik at kjellerstua blir lenger og stua i andre etasje blir større. Synes du dere har liten gang? Jeg synes den virker liten, så kanskje en idé og tenke noe rundt dette. Hvor mange kvm ser dere for dere å bygge ut?

Anonymous poster hash: fae5c...eff
Skrevet

Huset er rett og slett for lite til å kunne inneholde både 4-5 soverom og kjellerstue, rommene vil bli knøttsmå... Må i tilfelle droppe garasjen da, bygge den inn og lage rom der.

Anonymous poster hash: b9e7b...60c

Skrevet

Dette er en prosjektert enebolig vi vurderer å kjøpe. Men ser jo at det blir vanskelig å gjøre noe uten å ofre kjellerstuen. Evt om man kan gjøre noe i soveromsdelen oppe. Det er et romslig hus, blir ca 170 kvm når man regner bort hybelen, men syntes planløsningen er litt vanskelig å jobbe med. Tekninsk rom tror jeg man må ha i alle nye hus, har allerede vurdert å flytte det til boden i garasjen, og lage bod og teknisk rom om til vaskerom. Voksensoverommet er jo stort, for oss er det ikke så nødvendig, og stua er stor, så kanskje man kunne tatt noe av den, nei huff ikke lett dette her. Utbygger sa de kunne fint få inn 5 soverom og eget vaskerom, men spent på åssen de vil løse det. Vil ha romslig stue og kjøkken og helst en lite kjellerstue slik at ungene kan ha en liten sofa og tv der.

Skrevet

Falt bare fullstendig for tomten og utseende på huset, irriterende:))

Skrevet

Stue/kjøkken er totalt på 74m2. Det er jo kjempestort så vil tro det er mulig å ta noen kvadratmeter her til stue nr2 eller et soverom. Så ja jeg tror det absolutt er mulig å få plass til 4soverom og 2stuer:) Hør med utbygger, de har mest sannsynlig noen forslag til dere:)

Anonymous poster hash: 58678...2f9

Skrevet

Sperre av spisestua, sette inn franske dører og bruk det som gjesterom evt soverom.

Anonymous poster hash: 5efcb...6a5

Skrevet

Eller flytt kjøkken til spisestua og ta en bit av nåværende kjøkken til soverom

Skrevet

Kjapp skisse av hva jeg ville ha gort.

Skrevet

Kjapp skisse av hva jeg ville ha gort.

Og vedlegget vil ikke være med...

Skrevet

Hvorfor har ikke hybelen kjøkken?

Anonymous poster hash: dd9ad...480

Skrevet

Bygge på en ekstra etg.

Anonymous poster hash: 62ac5...cd5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...