Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 http://www.jollyroom.no/barnesko/vintersko-boots/viking-windchill-gtx-vintersko-black-lime-str-20?utm_source=google&utm_campaign=Hyperdrive+(Google)&utm_content=144&gclid=COWYn4u20s8CFYXPcgodRBgKMA Er det dumt med "dra på modell" til de minste barna? Sitter de godt fordet eller burde de ha slik med borrelås? Anonymous poster hash: 43f2b...e8b
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Har prøvd et par tråder her inne med samme spørsmål, men virker ikke til at det er noe særlig erfaringer. Har kjøpt lignende til 2. Klassingen da han ville ha noe som var kjapt å få på når han skal ut, men er usikker på om de er gode til treåringen... Så skulle gjerne hatt erfaringer jeg og 😉 Anonymous poster hash: 259c0...f52
Mamma til 2 søte Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Hadde denne til min på 4-5 år. Kjempegode sko, var jo best i test. Men ja, usikker på om jeg ville hatt de på 3 år og nedover. De er veldig myke og "ustabile".
Mamma til 2 søte Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 De sitter jo godt. Mener de er ganske smale ved hælen.
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 Jeg ville heller satset på lavere type med borrelås. Sånne sko kan være vriene å få på små unger, siden mange små unger "bøyer" foten med når man tar på dem sko . Da blir de vanskelig å få på over hælen når skoen er myk uten borrelås. Jobber på småbarnsavdeling i barnehage Anonymous poster hash: b785b...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå