Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #1 Skrevet 11. oktober 2016 Blir første jul vi får feire sammen. Samboer har vært på jobb de to siste årene . Så i år blir det meg, min datter fra tidligere, min samboer og vårt felles barn som er baby. Vi har ett stort flott hus med god plass:) jeg ønsker å være hjemme, så kan vi invitere foreldrene våres. Mine foreldre blir alene i år, så det er naturlig å invitere dem. Men mammen min ønsker å feire hjemme hos foreldrene sine, med brødrene sine m/famile. Jeg tåler ikke tenke på at mamma og papp skal sitte alene:( Anonymous poster hash: 37266...b9d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Selvfølgelig skal ikke dine foreldre sitte alene. Vi valgte å feire hjemme så er de som ønsker av foreldre og søsken velkommen hit, men om mannen din eller hans foreldre og søsken ikke ønsker det må det jo bli annenhvert år med dine og hans foreldre. Da er det naturlig å begynne med dine foreldre i år siden de er alene også blir det hans foreldre neste år Anonymous poster hash: e3739...bf5
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Annenhvert år? Om du har datteren din annenhver jul så bør dere prioritere dine foreldre de julene. Har du henne hver jul så blir det jo hipp som happ hvor dere starter. Men hvis foreldrene dine er alene i år og ikke neste år så høres det jo mest riktig ut å starte med dem. Anonymous poster hash: df207...abb
sug lut Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 Blir første jul vi får feire sammen. Samboer har vært på jobb de to siste årene . Så i år blir det meg, min datter fra tidligere, min samboer og vårt felles barn som er baby. Vi har ett stort flott hus med god plass:) jeg ønsker å være hjemme, så kan vi invitere foreldrene våres. Mine foreldre blir alene i år, så det er naturlig å invitere dem. Men mammen min ønsker å feire hjemme hos foreldrene sine, med brødrene sine m/famile. Jeg tåler ikke tenke på at mamma og papp skal sitte alene:( Anonymous poster hash: 37266...b9d Hvis hun vil feire et annet sted blir hun jo ikke alene?
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 Hvis hun vil feire et annet sted blir hun jo ikke alene?Der skulle stå mannen min, ikke mammaen min 🙈 Anonymous poster hash: 37266...b9d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 Kanskje dere kan ta med foreldrene dine til foreldrene hans? Anonymous poster hash: 7f3a9...a08
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #7 Skrevet 11. oktober 2016 Hadde ikke orka å dradd noen plass med baby på julaften. Synes det er triveligst å være hjemme på julaften. Stress å drasse på ørti gaver og utstyr til baby. Og det å være veldig mange sammen på julaften blir ofte bare kaos. Høylydt, overtrøtte unger og gaveåpning som tar en halv evighet. Bli hjemme på julaften. Familien kan man møte resten av jula. Anonymous poster hash: c1863...bca
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Kanskje dere kan ta med foreldrene dine til foreldrene hans? Anonymous poster hash: 7f3a9...a08 Foreldrene hans skal ha masse masse folk der, så det vil jeg ikke foreslå Anonymous poster hash: 37266...b9d
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 Vi er alltid hjemme, fantastisk med små barn. Besteforeldre som ønsker er velkommen hvert år, vi gidder ikke noe annenhvert år opplegg. Besteforeldre står helt fritt og vi har gitt klar beskjed at i gen blir sure om de velger å være hos andre! Vi har feiret jul bare oss alene og den julen var fantastisk. Anonymous poster hash: dea28...1b9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå