Gå til innhold

Ct

Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Skrevet

På torsdag skal jeg ta CT av bihulene.

Hvordan foregår det? Noen som vet?

Får jeg sånn væske i armen?

Står ingenting om det i brevet.

Anonymous poster hash: a1937...de8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dytt

Anonymous poster hash: a1937...de8

Skrevet

Jeg vet ikke om du får væske i armen når du tar CT for bihulene. Men jeg tok CT for migrene og fikk væske i armen, det sto ingenting om det i informasjonsbrevet jeg fikk

Anonymous poster hash: 8a5b5...452
Skrevet

Jeg er hysterisk når noe skal inn i kroppen, og grudde meg da jeg skulle ta CT av bihulene, men fikk ingenting i armen. Bare la meg ned på bordet og fikk beskjed om å ligge stille mens maskinen jobbet. Helt smertefritt og over på 10 min.

Anonymous poster hash: 3e4dd...c31
Skrevet

CT bihuler er uten kontrast. Jobber med å sette opp CT timer, og har aldri satt opp en CT time hvor pasienten skal ha kontrast

Anonymous poster hash: d3d6c...4e5

Skrevet

CT bihuler er uten kontrast. Jobber med å sette opp CT timer, og har aldri satt opp en CT time hvor pasienten skal ha kontrast

Skulle du fått kontrast skulle det stått i innkallingsbrevet for når man får kontrast må man ta en blodprøve 7-14 dager før undersøkelsen som sjekker kreatinin verdiene dine for å se om nyrene dine tåler kontrasten.

Skrevet

Skulle du fått kontrast skulle det stått i innkallingsbrevet for når man får kontrast må man ta en blodprøve 7-14 dager før undersøkelsen som sjekker kreatinin verdiene dine for å se om nyrene dine tåler kontrasten.

Skal det? Det gjorde det ikke når jeg tok ct av hodet. Sto ingenting i brevet, så jeg ble litt overrasket, visste ingenting om det. Tok heller ingen blodprøve på forhånd.

Anonymous poster hash: 8a5b5...452

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...