Gå til innhold

Reversere kappet streng..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring med dette? Og har dere blitt gravide etter at mannen fikk den "påkoblet" igjen?

Mannen skal kutte strengen nå, gått og bestilt seg time og er fast bestemt. Jeg er redd han vil angre seg om noen år.

Anonymous poster hash: c455b...81f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

En kollega av mannen gjorde det og de lyktes med å bli gravid.

Anonymous poster hash: 96f83...c36

Skrevet

Vi har fått to barn etterpå. Prøver å nummer tre nå :)

Anonymous poster hash: 2e532...b3b

Skrevet

Vi har fått to barn etterpå. Prøver å nummer tre nå :)

Anonymous poster hash: 2e532...b3b

Så bra!:) koster det mye å få den på igjen? Har forstått at det koster å få den kappet. Prøvde lenge å bli gravide?

Jeg kunne godt tenke meg en til om noen år, men han har vært hos legen og bestilt seg time uten å diskutere dette med meg.. så jeg håper han vil endre mening om noen år og det da fortsatt er håp.

Skrevet

Det er mer sansynlig at det ikke funker å reversere. Mange sykehus har gått bort fra det og henviser direkte til IVF med sæduthenting fra testikler.

Anonymous poster hash: a5ac1...09d

Skrevet

Slike ting må en jo være to om. Hvilke fordeler gir det han? Kan ikke du stå for prevensjon noen år til da. Hvor gammel er han? Virker nesten som det er inn å kappe for tiden. 

Anonymous poster hash: 0a16a...af4
Skrevet

Slike ting må en jo være to om. Hvilke fordeler gir det han? Kan ikke du stå for prevensjon noen år til da. Hvor gammel er han? Virker nesten som det er inn å kappe for tiden.

Anonymous poster hash: 0a16a...af4

Vi fikk vårt første barn uplanlagt, han vil ikke at det skal skje igjen. Jeg har spiral og vil heller ikke ha flere barn nå, eller kanskje aldri, men da har vi muligheten til å ombestemme oss. Kapper han så har vi ikke valget på lik linje.. men han har bestemt seg, det er hans kropp sier han.

Skrevet

Det er ikke så enkelt å bli gravide etter reversering, selv om noen blir det. Google det så får du mer informasjon.

Skrevet

Det er ikke så enkelt å bli gravide etter reversering, selv om noen blir det. Google det så får du mer informasjon.

Takk, får gjøre det. Tviler på at det blir noe reversering, men det var vel kanskje et håp hos meg som gikk bort nå når dette kom opp og blir så endelig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...