Gå til innhold

Dere andre som praktiserer analsex ...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi gjorde dette for en god del år siden, men da brukte vi kondom som prevensjonsmiddel, og da også når vi tok det analt en gang i blant.

Etter barnefødsler og ditto plager baktil, har det ikke blitt noe analsex på mange år, men den siste tiden har det vært greit å prøve litt igjen. Nå bruker jeg hormonspiral, så vi bruker ikke kondom, og da har det oppstått et problem. Når han kommer inni meg der bak, så, vel ... det har liksom en slags lakserende effekt.

Er dette mulig å unngå på noen måte? Bortsett fra å bruke kondom da selvsagt. Og er det normalt? I så fall, det må det være forferdelig å være homse i så fall? Jeg har ubehag baktil i opp mot et halv døgn etterpå med ekstra proming og ehm ... løs mage.

Nå er ikke dette et stort problem altså, vi gjør det bare en sjelden gang i blant, og det er jo sinnsykt godt, men bieffekten er da altså ikke så bra.

Anonymous poster hash: 18b34...f4d
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Analsex uten kondom?????

Er dere klar over hvilke bakterier som finnes der?

Anonymous poster hash: 7b0ba...481

Skrevet

Selvfølgelig er det normalt, det er jo som å bruke et klyster.

Anonymous poster hash: bbccc...38e
Skrevet

Analsex uten kondom?????

Er dere klar over hvilke bakterier som finnes der?

Anonymous poster hash: 7b0ba...481

Og ...?

Det er jo ikke akkurat som han stapper den inn noen andre steder etterpå, vi avslutter jo i det hullet i så fall. Og da vasker han seg godt/dusjer etterpå.

HI

Skrevet

Han kommer aldri i meg i, så kjenner ikke til problemstillingen, men vil vel tro at det er normalt?

Hvorfor ikke la han sprute utenfor kroppen din?

Anonymous poster hash: 5f05a...f62

Skrevet

Og ...?

Det er jo ikke akkurat som han stapper den inn noen andre steder etterpå, vi avslutter jo i det hullet i så fall. Og da vasker han seg godt/dusjer etterpå.

HI

Han kan jo få bakterier i urinrøret

Skrevet

Han kommer aldri i meg i, så kjenner ikke til problemstillingen, men vil vel tro at det er normalt?

Hvorfor ikke la han sprute utenfor kroppen din?

Anonymous poster hash: 5f05a...f62

Det vil jo bli veldig klissete? Neida, det var mer i forhold til forebygging jeg tenkte på.

HI

Skrevet

Han kan jo få bakterier i urinrøret

Det får bli hans valg. Men jeg innser jo at kondom gjerne er lurt uansett, det er bare kjipt å ødelegge spontaniteten.

HI

Skrevet

Jeg opplever det samme. Blir som et klyster.

Men noen ganger tar jeg klyster først, så tarmen er tømt og rein i forkant. Kanskje det kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 833af...44a

Skrevet

😱

Anonymous poster hash: 60f74...3c7

Skrevet

Helt normalt, spesielt ille blir det når han kommer dypt inne i meg og jeg får orgasme i etterkant. Virker nesten som orgasme sammentrekkingene dytter det lengre inn. Men uansett, jeg syns det er verdt det, og virkningen varer ikke så lenge.

Anonymous poster hash: 2aa0e...f8f
Skrevet

"Forferdelig å være homse" 😂😂😂

Anonymous poster hash: ce929...f0e

Skrevet

Ikke noe med saken å gjøre, men jeg er gravid og dette ble jeg skikkelig kvalm av å lese. Trodde ikke jeg var så fordomsfull.

Anonymous poster hash: af4eb...908

Skrevet

Det bare kroppen din som prøver å si neeeeeeeeeeei!

Anonymous poster hash: 60f74...3c7

Skrevet

Jeg opplever det samme. Blir som et klyster.

Men noen ganger tar jeg klyster først, så tarmen er tømt og rein i forkant. Kanskje det kan hjelpe?

Anonymous poster hash: 833af...44a

Kjøper man bare klyster på apoteket? Dette hørtes lurt ut.. eller kanskje ikke lurt å bruke så ofte, men jeg kunne tenke meg å teste dette.

Anonymous poster hash: ad766...784

Skrevet

Opplever det samme. Plager meg ikke nevneverdig, da fordelene ved analsex oppveier bakdelene (pun intended).

Det jeg reagerer mer på, er at dere er såpass seksuelt frie at dere praktiserer analsex, men ikke spruter på andre kroppsdeler..?

Hos oss spruter han ofte oppover magen og i munnen min, like mye som inni meg. Klissete er det, men hva så? Prøv da vel😃

Skrevet

Helt normalt, synes det er kjekt med litt klyster så jeg får tømt meg etterpå :P 

Anonymous poster hash: 060c4...772
Skrevet

Vi gjorde dette for en god del år siden, men da brukte vi kondom som prevensjonsmiddel, og da også når vi tok det analt en gang i blant.

Etter barnefødsler og ditto plager baktil, har det ikke blitt noe analsex på mange år, men den siste tiden har det vært greit å prøve litt igjen. Nå bruker jeg hormonspiral, så vi bruker ikke kondom, og da har det oppstått et problem. Når han kommer inni meg der bak, så, vel ... det har liksom en slags lakserende effekt.

Er dette mulig å unngå på noen måte? Bortsett fra å bruke kondom da selvsagt. Og er det normalt? I så fall, det må det være forferdelig å være homse i så fall? Jeg har ubehag baktil i opp mot et halv døgn etterpå med ekstra proming og ehm ... løs mage.

Nå er ikke dette et stort problem altså, vi gjør det bare en sjelden gang i blant, og det er jo sinnsykt godt, men bieffekten er da altså ikke så bra.

Vel, det er jo ikke meningen at ting skal stikkes opp der og hvertfall ikke sprøytes inn der, så litt ubehag i ettertid (og langtidseffekter) må du nesten bare beregne altså.

Anonymous poster hash: c7fce...023

Skrevet

Men....er det ikke lurt med klyster på forhånd? For å tømme litt så man slipper bæsj i fri flyt. En tarm er jo sjelden tom og ren sånn helt av seg selv 🙈🙊

Anonymous poster hash: 535e5...910

Skrevet

Opplever det samme. Plager meg ikke nevneverdig, da fordelene ved analsex oppveier bakdelene (pun intended).

Det jeg reagerer mer på, er at dere er såpass seksuelt frie at dere praktiserer analsex, men ikke spruter på andre kroppsdeler..?

Hos oss spruter han ofte oppover magen og i munnen min, like mye som inni meg. Klissete er det, men hva så? Prøv da vel

Haha, jeg er faktisk litt prippen på akkurat sæd :P Det var først i fjor jeg takler å la ham komme i munnen på meg, og da har vi vært sammen i over 20 år!

Jeg er helt enig i at fordelen er store, FOR noen orgasmer(!), men det hadde jo vært greit å slippe bivirkningen likevel ;)

HI

Skrevet

Men....er det ikke lurt med klyster på forhånd? For å tømme litt så man slipper bæsj i fri flyt. En tarm er jo sjelden tom og ren sånn helt av seg selv

Anonymous poster hash: 535e5...910

Det er jo ikke bæsj i fri flyt da. Han har aldri fått noe på seg faktisk, men jeg tillater det jo ikke om jeg kjenner at jeg må på do den veien. Så vidt jeg kan huske, så er det noe med at avføringen ikke kommer helt ned i endetarmen før like før den skal ut, så dermed er det stort sett "fri bane" så og si.

HI

Skrevet

"Forferdelig å være homse"

Anonymous poster hash: ce929...f0e

Haha, jeg mente det ikke sånn da! Jeg har absolutt ikke noen fordommer mot homofile menn, men da jeg satt på toalettet i går og "tømte meg" etter en herlig omgang, så synes jeg faktisk litt synd på dem om de har det slik etter hver eneste gang de har sex omtrent. Jeg har jo ikke så ofte analsex liksom.

HI

Skrevet

Det er helt normalt :) Jeg bruker også mini-klyx noen ganger i forkant om jeg vet at det blir analsex :) Før oppfordret jeg han til å komme utenpå, men han syns det det er himmelsk å komme inni meg, og det er ganske godt, så han får bare kjøre på😂

Anonymous poster hash: 1042c...1f2

Skrevet

Kjøper man bare klyster på apoteket? Dette hørtes lurt ut.. eller kanskje ikke lurt å bruke så ofte, men jeg kunne tenke meg å teste dette.

Anonymous poster hash: ad766...784

Kjøp Microlax på apoteket. Reseptfritt. Du sprøyter det inn bak, og etter en stund må du veldig på do. Da får du tømt deg. Jeg bruker det hver gang jeg har en date med elskeren min. Ca hver 14. dag. Fungerer utmerket når man skal ha analsex. 👍🏼😉

Anonymous poster hash: adeab...635

Skrevet

Det er jo ikke bæsj i fri flyt da. Han har aldri fått noe på seg faktisk, men jeg tillater det jo ikke om jeg kjenner at jeg må på do den veien. Så vidt jeg kan huske, så er det noe med at avføringen ikke kommer helt ned i endetarmen før like før den skal ut, så dermed er det stort sett "fri bane" så og si.

HI

Huff, der gikk jeg på en smell en gang. Hadde til og med vært på do noen timer før så trodde det var sikkert. Men tydeligvis ikke.... 🙈🙈

Men ja det stemmer at avføringen ikke kommer helt nederst i tarmen før du må på do.

Anonymous poster hash: adeab...635

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...