Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Hei Jeg er ei jente på 19 år og lurer på om andre har har hatt uregelmessig menstasjon?, lurer på dette fordi når jeg var gravid med min sønn så hadde jeg ureglimenstasjon, det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid med han.Jeg får den alltid den 13. men disse to mnd har jeg fått mensen den 9, Kan det være jeg er gravid? Jeg vet at kjæresten min kom inni meg for 2 uker siden og går på null prevansjon, men tok test og sto negativt Anonymous poster hash: 90ec1...a3d Anonymous poster hash: d287b...13b
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Hei Jeg er ei jente på 19 år og lurer på om andre har har hatt uregelmessig menstasjon?, lurer på dette fordi når jeg var gravid med min sønn så hadde jeg ureglimenstasjon, det var sånn jeg fant ut at jeg var gravid med han. Jeg får den alltid den 13. men disse to mnd har jeg fått mensen den 9, Kan det være jeg er gravid? Jeg vet at kjæresten min kom inni meg for 2 uker siden og går på null prevansjon, men tok test og sto negativt Anonymous poster hash: 90ec1...a3d Anonymous poster hash: d287b...13b Uregelmessig mens er ganske vanlig, og kan skje alle uten av de er gravide. Hvis du har fått den den 13, hver mnd så har du lengre syklus enn det som er gjennomsnittet. Så lenge du fortsatt får normal mens(selv om den nå er noen dager før enn tidligere) er sannsynligheten liten for at du er gravid. Du får bare fortsette prøvingen. Uregelmessigheten din nå kan jo være at den driver å stabiliserer seg på 28 dager i stedet for 30-31 som du tidligere har hatt. Lykke til med prøving. Anonymous poster hash: d52f2...b9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå