Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg lagde fiskegrateng i dag. Kanskje Wok med kylling en dag. Kanskje Bolognaise en dag. Kanskje fiskekaker med søtpotetmos og båtpoteter en annen. Anonymous poster hash: 88692...9a5
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Man: Fiskepinner med rotgrønnsaker og potetstappe Tirs: Spaghetti med kjøttboller i bolognesesaus Ons: "grillmat" - pølser, kyllingnuggets, ris, salat, potetsalat, brokkoli +++ Tors: Kyllingsuppe (NAM😋) Anonymous poster hash: 93a14...c3d
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Mandag: fiskekaker Tirsdag: falukorv med tomater i ovnen Onsdag: laks med avicado og mangosalat Torsdag: pastaform med kylling Resten av uka er ikke planlagt ennå. Anonymous poster hash: 4da5f...749
Hønemor30 Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 Hjemmelaget lapskaus , holder til to dager. Torsk i form med grønnsaker og saus. Kyllingsuppe med redcurry og kokosmelk. Fredag og lørdag bestemmer barna, så der vet jeg ikke ennå. Søndag ute.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 Litt sløv uke siden det er høstferie Halve uka skal vi være på hytta. Mandag: frossenpizza Tirsdag: fiskegryte med torsk, grønnsaker og kokosmelk. Fullkornsris til Onsdag: risengrynsgrøt Torsdag: jegergryte med biffstrimler, potetmos og brokkoli Fredag: hjemmelaget pizza Lørdag: selvfisket krabbe Søndag vet vi ikke ennå Anonymous poster hash: 48f90...2d6
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #6 Skrevet 11. oktober 2016 Mandag: fiskekaker Tirsdag: falukorv med tomater i ovnen Onsdag: laks med avicado og mangosalat Torsdag: pastaform med kylling Resten av uka er ikke planlagt ennå. Anonymous poster hash: 4da5f...749 Falukorv med tomater i ovnen hørtes godt ut😄 Hvordan tilbereder du og hva annet har du til?🙂 Anonymous poster hash: c8fa5...2f5
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #7 Skrevet 11. oktober 2016 Falukorv med tomater i ovnen hørtes godt ut😄 Hvordan tilbereder du og hva annet har du til?🙂 Anonymous poster hash: c8fa5...2f5 Superenkel middag. Legger så mye falukorv du vil ha i ildfast form. Skjær hakk i den og legg tomat og ost i hakkene, evt også løk. Stekes i ovn. Serveres med makaroni. Anonymous poster hash: 4da5f...749
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Biff, medisterkaker, indrefilet av svin, andebryst og grilla pølser. ( barna maser på det) Anonymous poster hash: 29b29...594
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 Lasagne Ertesuppe (svigermors hjemmelagede) Stekt torsk med poteter og råkost Brødskive med fiskekake på (travel ettermiddag) Taco Biff og ovnsbakte poteter Søndag vet jeg ikke, ta en skinkestek opp fra frysa kanskje Anonymous poster hash: fa2e8...a6b
sug lut Skrevet 11. oktober 2016 #10 Skrevet 11. oktober 2016 Fårikål Chili con carne Pastalaks Tunfisksalat Pizza Grønnsaksuppe Curry
Optatium Skrevet 11. oktober 2016 #11 Skrevet 11. oktober 2016 Mandag: tagliatelle og kjøttsaus Tirsdag: stekt torsk og gulrotstuing Onsdag: grove pannekaker Torsdag: gulrot og ingefærsuppe med scones Fredag: skal prøve meg på fritert kylling Lørdag: helstekt indrefilet av svin med fajitas paprika Søndag: pizza
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #12 Skrevet 11. oktober 2016 Mandag: Daal med brune linser, nan og raita Tirsdag: Pasta med hjemmelaget tomatsaus Onsdag: Pasty med indisk fyll og raita Torsdag: Kjøttpølser, hjemmelaget potetmos og grønnsaker Fredag: Hjemmelaget pizza Lørdag: Hummerlag med blåmuggost og sopp Søndag: Sashimi med mango/avocadosalat Anonymous poster hash: 5c7af...1b6
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #13 Skrevet 11. oktober 2016 Mandag: Daal med brune linser, nan og raita Tirsdag: Pasta med hjemmelaget tomatsaus Onsdag: Pasty med indisk fyll og raita Torsdag: Kjøttpølser, hjemmelaget potetmos og grønnsaker Fredag: Hjemmelaget pizza Lørdag: Hummerlag med blåmuggost og sopp Søndag: Sashimi med mango/avocadosalat Anonymous poster hash: 5c7af...1b6 Høres ut som min smak! Jeg kommer på middag 😊 Anonymous poster hash: ab3ee...c0f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå