Gå til innhold

Hvordan har dere det dere som skal føde snart?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha KS om 2 uker. Barn nr 3. Har vært sykemeldt siste del av svangerskapet pga rygg/ bekken mm. Mannen jobber offshore og barna har vært mye syke og hjemme frå bhg pga dette. Er så sliten. Barnerommet er klart, klær er vasket og jeg har begynt på fødebagen. Har også planlagt noen kjekke aktiviteter med barna før fødsel. Har følt at jeg har hatt noenlunde kontroll. Også på hormonene. 😶men de siste dagene har jeg kjent meg så ulykkelig. Mannen min har så mye å gjøre at siste finish for at alt skal være klart ikke blir prioritert. Mangler en madrass, en bilstol, og større seng til storesøsken pga mitt ks- unngå løft fra grindseng. Føler det er en kamp å få han til å forstå at jeg trenger å få dette på plass både praktisk og psykisk. De siste par dagene kjenner jeg nesten panikk for at babyen skal komme. Vi var på et arrangement nylig hvor barna våre på 2 og 4 ikke satt stille. Jeg klarer ikke springe etter dem nå og mannen min gjorde det ikke. Svigermor hadde sagt til mannen min at de var så uopdragne, at vi ikke er strenge nok. Utrolig vond kommentar å få rett før man blir 3barns foreldre. Jeg synes vi tar godt vare på barna, den ene er litt utprøvende for tiden, oh jeg som er sliten føler heller jeg er for streng enn for mild for tiden. Ble så lei meg. Jeg og svigermor står litt langt fra hverandre verdimessig i barneoppdragelse, det er ikke noe nytt, men ble så såret likevel over dette.

 

Beklager rotete innlegg. Er bare så sliten nå. Føler meg så alene. Er det flere som har det slik eller er alle superklar for fødsel?

 

Anonymous poster hash: 135c7...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huff, så kjipt at du har det sånn, man vil jo bare glede seg til barnet kommer! Syns svigermor godt kunne holdt seg for god til å komme med sånne kommentarer! Sa mannen noe til henne, eller jatter han bare med?

Jeg har termin om 6 uker, er overhodet ikke klar. Vi skal flytte før den tid, og akkurat nå aner jeg ikke hvor noen av babyklærne er, de er ikke vasket og fødebagen er ikke pakket. Klarer ikke glede meg til babyen kommer før jeg føler meg mer forberedt, så nå ser jeg virkelig frem til å få orden i sakene og bygge rede. Det er barn nr to så jeg føler meg vel forberedt sånn sett, vet hva som er opp og hva som er ned på en baby, men har jo ikke vært tobarnsmor før, og man vet jo heller ikke hva slags baby man får.

 

Anonymous poster hash: 594c8...902

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar😙 håper dere kommer i mål med alt dere skal gjøre også! Gode ønsker til deg!

 

Anonymous poster hash: 135c7...d29

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...