Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 De barnehageansatte som klager over at barna er i barnehages selv om mor er hjemme. Har dere tenkt på at hvis disse barna ikke hadde hatt barnehageplass så har ikke enkelte av dere hatt jobb? Må være barn der for at det skal være jobber der, mindre barn mindre stillinger. Anonymous poster hash: 795ae...fcd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #2 Skrevet 11. oktober 2016 Ingen som tenker sånn altså? Anonymous poster hash: 795ae...fcd
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #3 Skrevet 11. oktober 2016 Har jobbet i barnehage og aldri hørt noen klage over det. De kan ikke klage så lenge man betaler for plassen, de har ingenting med om foreldrene jobber eller ikke Anonymous poster hash: 50aef...2e2
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #4 Skrevet 11. oktober 2016 Er det noen som klager over det? Jeg er hjemmeværende, for øyeblikket, og luftet for de bhg-ansatte at jeg vurderte å ha barnet hjemme. NEIIIDA, sa de, det er mye bedre i barnehagen. De har mange barn å leke med og lærer mye mer der (det har jeg sett også), jeg er syk da... Men det synes ikke på meg! Og ingen vet at jeg er det, jeg holder det hemmelig. Vil ikke akkurat at alle skal vite det. Bhg vet det heller ikke, de tror vel bare at jeg er hjemme bare fordi Men min barnehage tenker i hvert fall ikke sånn. Anonymous poster hash: 85be5...9d4
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #5 Skrevet 11. oktober 2016 De barnehageansatte som klager over at barna er i barnehages selv om mor er hjemme. Har dere tenkt på at hvis disse barna ikke hadde hatt barnehageplass så har ikke enkelte av dere hatt jobb? Må være barn der for at det skal være jobber der, mindre barn mindre stillinger. Anonymous poster hash: 795ae...fcd Det er vel ingen som klager over det. Det noen barnehageansatte reagerer på, er når barn med hjemmeværende foreldre er i barnehagen pmtrent hver eneste åpne dag året gjennom, i 8 - 9 timer hver dag Anonymous poster hash: 7f766...bd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå