Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Og som ikke fikk den tilbake etter fødsel? Jeg er fire mnd på vei. Jeg føler meg rett og slett som ett nytt menneske! Har ikke hatt vondt i kroppen i det hele tatt disse mnd. Jeg har så mye energi, jeg er som et nytt menneske. Virkelig! Tenker at det hadde vært helt fantastisk om disse fibro smertene holdt seg borte for all tid. Anonymous poster hash: fd119...2bb
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Under første svangerskap ja Men 6 uker etter fødsel smalt det igjen Og har blitt verre for hvert svangerskap. Men hjelpes for noen gode måneder! Nyt det!! 😊 Anonymous poster hash: 948e4...a10
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Er hormonene som gjør det Anonymous poster hash: 948e4...a10
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg ble betydelig bedre under første svangerskap. Mulig det var fordi jeg ble tvunget til å ta det med ro pga risikosvangerskap og var en del sengeliggende. Jeg ble sykemeldt fra dag én, livet var egentlig ganske rolig og deilig, om enn kjedelig. Det holdt seg slik i omlag fore mnd før jeg gikk tilbake til normalen og smertene ble like store som før graviditeten. I svangerskap nr. To forværret smertene seg, og for hvert år som går etter den fødselen har smertene blitt mer og mer invalidiserende Anonymous poster hash: 12fc2...f9e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå