Gå til innhold

ekkel opplevelse på butikken I kveld

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var å skulle handle inn for uka når jeg står å puter flasker så står det en gutt på 10 år litt unna. Han følger med på hvor jeg putter pante lappen. Og når jeg skal handle så ser jeg denne gutten og en voksen mann går rundt I butikken å ser på folk og oppserverer. Virket som de skulle stjele.

Jeg gikk konstant å passet på lomme boka mi. Flere andre I butikken reagerte også på dette.

Tenker at nå må man passe ekstra på. Beskrev disse til mannen og han mente dette var folk fra Syria. Ikke alltid lett å ha fult fokus på lommebok og slik når man senere har med barn I butikken.

Jeg bruker jakke med glidelås på lommen men likevel. Skummelt at selv barn driver slik.

Anonymous poster hash: 4e753...588

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff så nifst.

Skjønner du ble redd.

Tenk å bli frastjålet pantelappen sin.

Du burde ringt politiet, muligens også bv.

Stakkars liten gutt fra Syria som blir opplært i å stjele, ikke minst å stirre på uskyldige norske kvinner som bare vil handle i fred.

Anonymous poster hash: 8ed8f...d1f

Skrevet

Litt av et trent øye da. Æ se hvor folk kommer i fra basert på utseendet. Jeg kan LETT spotte en svenske i et hav av nordmenn for eksempel.

Anonymous poster hash: 6537a...39d
Skrevet

Litt av et trent øye da. Æ se hvor folk kommer i fra basert på utseendet. Jeg kan LETT spotte en svenske i et hav av nordmenn for eksempel.

Anonymous poster hash: 6537a...39d

Er mannen til hi som er synsk.

Han som mente de var fra Syria basert på hi's beskrivelse av kjeltringene.

Anonymous poster hash: 8ed8f...d1f

Skrevet

"Beskrev disse til mannen og han mente dette var folk fra Syria.".. Serriøst?? 

Anonymous poster hash: e3d2d...b5e
Skrevet

Nei nå får du gi deg.. Har fremmedfrykten tatt helt overhånd i befolkningen?

Jeg kan også stirre i alle retninger på butikken, det betyr ikke at jeg er ute etter å stjele. Det betyr antakeligvis at jeg er trøtt og trenger noen minutter til å finne ut hva pokker jeg skal legge i handlekurven.

Jeg kan også sitte på en benk og se på mennesker gå forbi. Det betyr ikke at jeg planlegger å overfalle dem.

La fremmedfrykt, paranoia og urealistiske oppfattelser bli hjemme. Hvis ikke, så får du holde deg unna samfunnet.

Og at du kunne se de var fra Syria, er en håpløs uttalelse.

Anonymous poster hash: 84923...f86

Gjest Darwinia:-)
Skrevet

Wow! For noen evner (les: fordommer) mannen din er i besittelse av!

Skrevet

Et barn Ser på deg i butikken og du konkluderer med at det er en tyv som har blitt opplært til å stjele av foreldrene? Hva var det egentlig som var ekkelt?

Anonymous poster hash: 12c2a...b21

Skrevet

Et ord som dukker opp i hodet er "paranoid".

Skrevet

En liten gutt står å ser på deg, og mannen din som ikke var der vet utifra det at gutten er i fra Syria?

Gratulerer med dagens trolleinnlegg.

Anonymous poster hash: 5f275...741

Skrevet

Nå må dere slutte å disse HI, folkens. Alle vet jo at det er et kjempeproblem med disse folkene som har kommet fra Syria for å stjele folks pantelapper. Syrisk pantelappmafia er ikke noe å spøke med!

Anonymous poster hash: b69bc...c56
Skrevet

Var i litt dårlig humør, men denne trakk meg raskt opp :-D Takk!

Anonymous poster hash: 18f5a...81f

Skrevet

Nå må dere slutte å disse HI, folkens. Alle vet jo at det er et kjempeproblem med disse folkene som har kommet fra Syria for å stjele folks pantelapper. Syrisk pantelappmafia er ikke noe å spøke med!

Anonymous poster hash: b69bc...c56

Hahahah😂😂😂

Anonymous poster hash: 8af2d...762

Skrevet

Jebus... Den syriske pantelappligaen er jo notorisk as fuck! Slår den polske frimerkeligaen langt ned i støvlene!

Anonymous poster hash: 2b7a6...6da

Skrevet

Herreminhatt😱

Mine tanker går til mannen med zebratruser og knekk i knærne. Hvor i all verden skal han gjemme pantelappene sine så ikke syriske barn kan stjele dem? Fakkeltog asap!!🕯

Anonymous poster hash: 11eb0...bf7

Skrevet

Hahaha:)

Takk hi, fantastisk innlegg!

Pantelapprappere fra syrien er ikke noget å spøke med. Enda en ting å bekymre seg for altså! Tror det er best å bli hjemme jeg.

Men helt seriøst hi, hvis dette er skummelt for deg på ekte, så trøst deg med at da bor du på en ganske trygg plass!

Anonymous poster hash: c9d6e...151

Skrevet

Hvis pantelappen er så lukrativ..så Bør du redusere ølforbruket kraftig

Anonymous poster hash: fcdec...efc

Skrevet

Jeg håper dette er et trolleinnlegg, men blir ikke forbauset om det ikke er det. Hi, mannen din har store problemer med fordommer - støtter du disse?

Når det er sagt, det er dessverre grupper som lærer opp tildels svært små barn til å stjele, både butikktyveri og å stjele fra personer. Dette har jeg sett på nært hold mange ganger. Det er gjerne spesielle grupper som gjør dette. Men selv om det er noen syke personer som lærer opp barna sine på den måten så er det heldigvis ikke representativt for de fleste i disse gruppene, de fleste er personer som er helt vanlige, som følger lover og regler og har gode verdier som de prøver å viderebringe til barna sine.

Jeg nevner med vilje ikke hvilke grupper jeg har sett dette med, fordi det er grupper som har slitt mye med fordommer og stigmatisering.

Men at mannen din kan si at det er syrere bare ut fra det du fortalte, det blir bare latterlig, Hi. Som sagt, håper du troller - hvis ikke bør kanskje du og mannen ha en seriøs samtale om fordommer og hva dere lærer barna deres.

Anonymous poster hash: eca83...4e9
Skrevet

Et barn Ser på deg i butikken og du konkluderer med at det er en tyv som har blitt opplært til å stjele av foreldrene? Hva var det egentlig som var ekkelt?

Anonymous poster hash: 12c2a...b21

Lært å stjele av sine SYRISKE foreldre. Ikke glem det.

Anonymous poster hash: dbd21...be5

Skrevet

Kom til å tenke på noe, sånn i tilf du ikke tuller (her inne vet man aldri). På ferier handler vi ofte i matbutikkene, og måten å handle på er ulik i ulike land. Jeg pleier å observere de lokale så jeg ikke gjør noe helt koko (som å plukke frukt uten hansker). Gjør det selvfølgelig diskret, siden jeg er voksen. Kanskje de ikke bruker samme pantesystem i Syria som her? Kanskje denne antatt syriske gutten syntes det var fascinerende å se en dame dytte tomme flasker inn i et hull i veggen?

Anonymous poster hash: 11eb0...bf7

Skrevet

Hehe, jeg syns jeg ser deg mens du passer GODT på både pantelapp og lommebok😂godt at du hadde glidelås i lommene ihvertfall.

Bedre føre var enn etter pantelappløs!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...