Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Ønsker noen forslag til ønsker til en 2 åring. Vi har oppgradert hele garderoben for vinteren. Han er ekstremt intr i biler. Blir glad for forslag :-) Hva ble din 2 åring glad for å få? Føler ofte de får ting som ikke blir brukt :/ Anonymous poster hash: 3926e...d4c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Vår gutt på snart 2 er glad i å "pusle". Så vi tenker på duplo, Brio tog, Playmobil.. Et stort sjørøverskip, en brannstasjon eller bondegård? Leker som kan gå i arv og er gøy å spare på. I tillegg til en fjernstyrt bråkebil?? Anonymous poster hash: 4f83f...da3
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Har en jente. Hun får lekekjøkken fra finn 👍 Anonymous poster hash: 2a4c7...745
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 Du er ganske fantasiløs om du trenger råd om hva du kan kjøpe til en 2-åring! Jeg blir helt overrasket over hvor usikre og hjelpeløse folk her inne er...... Anonymous poster hash: 22226...37c
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 Vi har kjøpt et togbanebord med tog og utstyr til 2åringen vår😊 Han er veldig opptatt av tog- og bilbaner for tiden 😊 Anonymous poster hash: e2dc5...9f1
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 MiniKeyboard. Alt med musikk og rytmer. Anonymous poster hash: 678cf...93f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #7 Skrevet 10. oktober 2016 Du er ganske fantasiløs om du trenger råd om hva du kan kjøpe til en 2-åring! Jeg blir helt overrasket over hvor usikre og hjelpeløse folk her inne er...... Anonymous poster hash: 22226...37c Slutt og vær så ufin da. Du ødelegger all moroa. Anonymous poster hash: 678cf...93f
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #8 Skrevet 11. oktober 2016 Du er ganske fantasiløs om du trenger råd om hva du kan kjøpe til en 2-åring! Jeg blir helt overrasket over hvor usikre og hjelpeløse folk her inne er...... Anonymous poster hash: 22226...37c Har ikke din mor lært deg: Hvis du ikke har noe fint å si så hold det for deg selv? Anonymous poster hash: 3926e...d4c
Anonym bruker Skrevet 11. oktober 2016 #9 Skrevet 11. oktober 2016 John Deere traktor til å sitte på, med henger. Var stor favoritt her i huset. Kan kjøpe kjekke ekstradeler. Anonymous poster hash: e64e4...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå