Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Skal sette inn spiral for første gang. Lurer på hvor lenge det blør og om det er mye smerter? Blir det heftig å dra på jobben etterpå eller går d bra? Lurer også på om jeg kan bade dagen etter innsetting (er bassengtrener på jobben min). Ser frem til å få et hormonfritt prevensjonsmiddel i kroppen👍🏻 Anonymous poster hash: 0416f...f3b
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg blødde nesten ingen ting. Har hatt litt murring i ryggen av og på etter at jeg satte den inn, men helt overlevbart. Ikke noe problem å gå på jobb Tror jeg ville holdt med unna bassengvann en dag eller to, men hvor mye det faktisk har å si vet jeg ikke Anonymous poster hash: 26e14...ef8
Gemini77 Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg hadde litt blødninger rett etterpå. Brukte truseinnlegg. Merket litt ømhet på den ene siden ved lysken i noen dager men det var vel det. Ingen problem å dra tilbake på jobb for meg iallefall. Sex og bading tror jeg man skal holde seg unna i rundt en uke tror jeg men hør med legen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå