Gå til innhold

Vil du anbefale å kjøpe robotstøvsuger?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hater seriøst å støvsuge, så nå har jeg lyst til å kjøpe meg en robotstøvsuger som kan gjøre den gørrkjedelige jobben for meg. Nå har jeg t.o.m kastet ut det langluggede stueteppet til fordel for ett korthåret slik at den ikke skal kjøre seg fast.

Men, jeg kjenner bare en som har hatt robotstøvsuger, og lurer veldig på om noen har erfaringer de ønsker å dele? Jeg har ikke dyr, ganske store barn og normal høyde på terskler, så antar at en vanlig, ikke for billig robotstøvsuger kan passe mitt behov.  Anmeldelsene favoriserer selvsagt de aller dyreste, men håper da å komme under toppskiktet som ligger på 7000 - 11 000 kr

Anyone?? Jeg tar imot alle erfaringer og tips dere måtte sitte på! :blomst: 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi har en fra miele. Elsker den! Har ikke angret et sekund. Men tror ikke den tar terskler.

Kostet 4000 på kampanje på coop.

Anonymous poster hash: b0309...5cf

Skrevet

Jeg kjøpte en på Elkjøp som koster opprinnelig kr.3990, men betalte bare kr.1990 da de kjørte det på dagtilbud. Den fungerer helt utmerket :) Deilig å bare slå den på, og så gå og gjør noe annet. Når det er sagt så passer det best for folk som har minimalt ting plassert på golvet. For har man mye, må man rydder det bort for å få best mulig utbytte av den.

Og en ting til, så står sofaen våres ca 14 cm over golvet, dermed kommer roboten under den. Helt perfekt :)

Må si det er den beste vi har investert hittil når det gjelder duppeditt til hus og hjem. Angrer ikke er sekund på at jeg brukte ca 2000 på det.

Anonymous poster hash: 32ace...810

Skrevet

Har en irobot Rumba 880 og den er fantastisk.

Programeres til å starte når du ønsker, orienterer seg mellom flere rom, har stort batteri og ingen børster som hår surrer seg fast i.

Skrevet

Vi har roomba iRobot. Den dyreste versjonen. Vi så og leste mange tester, og for oss var det den dyreste eller ingen. Veldig mange klager på Miele sin og andre. Vi elsker i alle fall vår! Ny tidsregning, før og etter den! Ventet til det var tilbud på en butikk som solgte den, så fikk vi i alle fall litt avslag.

Anonymous poster hash: 1a25e...46d

Skrevet

Vi har en rumba, aner ikke hvilken. Den er helt topp og jeg er blitt veldig glad i den ❤ Mitt skakkjørte bekken har så godt av å slippe den ekle støvsuginga.

Anonymous poster hash: 7a6ef...d72

Skrevet

Kjempefornøyd med min Samsung navibot. Men som hun over her, vi har ikke så mye ting p gulvet. Jeg bruker 5 min på å løfte opp stoler i spisestuen og så er de bare å starte. Helt supert. Støvsuger mens vi er på jobb.

Anonymous poster hash: 66a65...9b1

Skrevet

Vi har roomba iRobot. Den dyreste versjonen. Vi så og leste mange tester, og for oss var det den dyreste eller ingen. Veldig mange klager på Miele sin og andre. Vi elsker i alle fall vår! Ny tidsregning, før og etter den! Ventet til det var tilbud på en butikk som solgte den, så fikk vi i alle fall litt avslag.Anonymous poster hash: 1a25e...46d

Bare til info. den dyreste er bortkasta.

Eneste som skiller 980 fra 880 er at 980 kan styres med mobil.

Forhåndsprogrameringen eller fjernkontrollen er mer enn nok.

Anonymous poster hash: 7a7df...19f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...