Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Hei, Hva slags sko bruker bergensfolket (eller andre folk i vest) til barnehagebarna nå for tiden? Bare joggesko/hverdagssko, eller Må man ha såkalte overgangssko? Selv har jeg bare hatt med joggesko og vanlige støvler, men mulig det begynner å bli for kaldt. Uansett virker det litt voldsomt med vintersko, selv om det er tendenser til frost om morningen. Anonymous poster hash: 55fad...165
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Bruker såkalte overgangssko. Litt høye viking goretex. Veldig gode! Anonymous poster hash: f5bcd...a24
TPK Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Foreløpig har vi vanlige joggesko og dock boots. Tror vi hopper over overgangssko i år, det er jo så fint vær enda.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå