Gå til innhold

Hvilken mamma er du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er mest nr 1. Kan "blåse ut", men det er sjelden. Jobben min (lærer i småskolen) har gjort meg tålmodig og flink til å ta det meste med humor.

Anonymous poster hash: 2748a...39f

Nøyaktig samme her 😊 Både som 3-barns-mamma og lærer er jeg både tålmodig og rolig, noe jeg er som person generelt sett. Men det kan "renne over" for meg også, selv om det ikke er så ofte.

Anonymous poster hash: af847...3a8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var lenge nr1, men nå er jeg nok nr2. Det er så herlig å ha fire fjortiser i hus. Eller det er ikke fire fjortiser i hus, men når en er fjortis så er de tre andre ganske like. Når den ene gir seg så starter den andre. Nå er det nest minste som er midt i fjortistrassen, og hun er helt ekstrem. At dørene her fortsatt henger sammen er igrunn ett under. Pynten på hylla i gangen har jeg limt fast med superlim nå (den skal byttes ut etterhvert, men jeg pusser ikke opp noe før hun er ferdig med å herje fra seg)

Men nå som bonusbarnebarnet er innom her så kommer nr1 snikende igjen, for da er nemlig ungee snille som lam. Og da går hverdagen mye bedre igjen. Så egentlig burde vi passe henne annenhver dag virker det som. Dagen etter er det nemlig rolig i huset men dagen etter der er det texas igjen. Tror ungene merker det er litt slit på passe på unger når hun er her og skjønner litt hvordan det er å være voksen i hus. Lille frøken klåfinger, løperundt, gjøre rampestreker, ødlegge osv. Men så koselig å ha på besøk, så deilig p vite at jeg ikke har slike i hus lengre,

Anonymous poster hash: 82d0a...814

Skrevet

Jeg er absolutt nr 1, bortsett fra en dag i mbd, da er jeg nr 2.

Jeg er utrolig tålmodig som person, jeg bare er sånn og jeg kan ikke kjefte.

Anonymous poster hash: ed6c3...5f7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...