Gå til innhold

Blaaahhh!!! Besøk igjen!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg så lei folk!!! Hver dag stikker en eller fire innom på kaffe, det er alltid forspøsel om lunsj med venninner, fester, trimturer og hyggelige kvelder. Jeg blir gal! Misforstå meg rett, veldig hyggelig med alle disse flotte menneskene som bryr seg, men... Jeg skulle så gjerne ha tid bare til meg, mannen og barna. Vi trenger også tid sammen!Skal vi på tur, kino, restaurant eller badeland så blir alltid noen med. Gjerne de som stikker innom eller ringer å høre hva vi driver med. Koslig kvelder her hjemme går heller ikke, for da ramlet det alltid inn noen. Reiser vi bort så blir noen med eller kommer dit vi er.

Jeg føler jeg sier ifra at det ikke passer, men blir ikke hørt.

Hvordan kan jeg avvise venner og bekjente uten å fornærme dem? Det er ikke de samme som dukker opp hver dag altså, vi har en stor omgangskrets så det går ca 14 dager mellom de ivrigste.

Anonymous poster hash: aaa7a...de4

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kutte ned på venner og/eller være tydeligere når du IKKE vil ha besøk.

Jeg hadde blitt gal av å ha det slik som deg.

Anonymous poster hash: 12b90...654
Skrevet

For det første må du holde kjeft om hvor dere skal og når.

Hvis noen lurer på å finne på noe i helgen, men dere har planlagt badeland, så sier du "Vi skal bort vi, men vi kan gjerne gjøre noe en annen helg".

Hvis dere har rolig kveld hjemme og ikke ønsker besøk så sier du det.

Det værste som er, er folk som går rundt grøten og ikke tør å si hva de mener!

Hvis du vil være i fred så må du nesten ta ansvar for det selv tror jeg.

Anonymous poster hash: a8e32...a56

Skrevet

Du må lære deg å si ifra at det ikke passer! Det måtte jeg. Og folk tar det veldig fint😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...