Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 På den treårlige kontrollen hos gynekolog ble det funnet en cyste på den ene eggstokken, mener gyn mumlet noe med 2.5 cm, og jeg må inn til ny kontroll om tre måneder. Det ble tatt CA-125, en kreftmarkør, og det er denne jeg lurer på. Blir svaret sendt til fastlegen min? Hvis jeg ikke hører noe fra sykehuset, kan jeg da regne med at denne er negativ, eller bør jeg selv etterspørre svaret. Anonymous poster hash: 2afb1...82a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 På den treårlige kontrollen hos gynekolog ble det funnet en cyste på den ene eggstokken, mener gyn mumlet noe med 2.5 cm, og jeg må inn til ny kontroll om tre måneder. Det ble tatt CA-125, en kreftmarkør, og det er denne jeg lurer på. Blir svaret sendt til fastlegen min? Hvis jeg ikke hører noe fra sykehuset, kan jeg da regne med at denne er negativ, eller bør jeg selv etterspørre svaret. Anonymous poster hash: 2afb1...82a Normalt så får henvisende lege svaret, vi sender bare svar til fastlegen (hvis det ikke er fastlege som har henvist) når pas eller henvisende lege ber om det. Henvisende lege/avd skal ta kontakt, men du kan selvfølgelig ringe å purre på svaret og be de sende svar til fastlegen din også Anonymous poster hash: 826d9...e5f
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Normalt så får henvisende lege svaret, vi sender bare svar til fastlegen (hvis det ikke er fastlege som har henvist) når pas eller henvisende lege ber om det. Henvisende lege/avd skal ta kontakt, men du kan selvfølgelig ringe å purre på svaret og be de sende svar til fastlegen din også Anonymous poster hash: 826d9...e5f Takk for svar. :-) Jeg er ikke henvist fra fastlege, har avtale med sykehuset om 3 årlig kontroll. Jeg avventer litt og ser hva som skjer. Gynekologen min vet at jeg er tidligere kreftpasient, så hun sender forhåpentligvis beskjed innen alt for lang tid, ellers får jeg be fastlege sjekke resultatet. Anonymous poster hash: 2afb1...82a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå