Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #1 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg sovner ikke på kvelden. Alle tankene... oversliten... du vet leksa, småbarnsmor. Så nå har jeg fått tipset, jeg og min bedre halvdel skal starte med yoga om kvelden. Det blir bra. I mine yngre dager drev jeg med turn. Jeg er fremdeles nogenlunde smidig, men ikke så sterk lenger. samboeren min er x-fotballspiller.... Hvordan starter vi? Anonymous poster hash: 25434...069
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #2 Skrevet 10. oktober 2016 Søk opp kundalini yoga på youtube. Veldig god type yoga (synes jeg) som gir ro i hodet og avslappet kropp. Det tar tid å lære seg yoga. Sjekk ut denne siden for mer info😊 https://www.3ho.org/articles/what-kundalini-yoga Anonymous poster hash: 5422d...32a
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #3 Skrevet 10. oktober 2016 Yoga with Adriene på youtube. Hun har faktiske økter som dere kan følge. Mange viser bare fort øvelsene og så står man alene igjen etterpå. Selv om jeg har gjort yoga en stund er det lettere med en hel økt enn å gjøre det alene syns jeg 😊 Anonymous poster hash: 0c779...300
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #4 Skrevet 10. oktober 2016 Yoga with Adriene på youtube. Hun har faktiske økter som dere kan følge. Mange viser bare fort øvelsene og så står man alene igjen etterpå. Selv om jeg har gjort yoga en stund er det lettere med en hel økt enn å gjøre det alene syns jeg 😊 Anonymous poster hash: 0c779...300 Enig i denne! Søk opp 30 days of yoga with adrienne, og ta det derfra. Anonymous poster hash: 9253e...3d7
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. oktober 2016 #5 Skrevet 10. oktober 2016 Jeg har ekstremt lite erfaring, men kan også anbefale Adrienne. Har brukt hennes videoer selv og klarer en del selv om jeg er såå amatør som det går an.
Anonym bruker Skrevet 10. oktober 2016 #6 Skrevet 10. oktober 2016 Det aller beste er jo å gå et kurs, med en instruktør som hjelper og korrigerer deg, så du lærer hvordan hver stilling "kjennes" i kroppen. Så kan du kanskje fortsette hjemme? Jeg har trent yoga i flere år, men foretrekker fremdeles timer med instruktør foran hjemmetrening. Anonymous poster hash: 4bcb6...c10
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå